duixelig en vermoeiend na miskraam

Hoi,

Ik ben miskraam van 5 weken zwanger, het was vorig week donderdag. Afgelopen donderdagochtend waren we bij echo controle in het ziekenhuis. Mijn bloed legt nog in mijn baarmoeder en moet nog verlies. Mijn bloed is nog niet hevig en/of flink verlies, dus langzaam bloedverlies druppels.

Ik geloof dat 2 of 3 dagen geleden was mijn bloed gestopt. Daarna ik kreeg een soort duizelig als draaien en ook blijft nog steeds moe. Als ik lig op bank of bed dan krijg draaien als duizelig.

4 uren geleden, ik ben bij huisarts geweest. En ik heb ook vertellen over miskraam enz. Mijn huisarts wilt eerst bloedmeting drukken en ja mijn bloedmeting is redelijk. En ik krijg gelijk verwijsbrief van bloedprikken onderzoek. Ik ben gelijk naar bloedprikken onderzoek. Ik krijg morgen uitslag anders op maandag. Maar ik moet morgenochtend bij echo controle voor mijn baarmoeder is leeg of niet.

Verder ik wil even vragen aan jullie.Misschien heb je wel eens meegemaakt of ervaring als ik? Bedoel duizelig en moe.. Ik ben eerste keer van miskraam gebeuren. We zijn ruim 1,5jr bezig voor 2e kindje! Bij 1e zoontje is wel spontaan zwanger (6 maanden bezig).

Ik hoor t wel van jullie!

Hey,

Ik heb in november miskraam gehad (eerste zwangerschap, ongeveer 7wk). Spontaan wilde het niet afkomen, 2 keer met medicatie geprobeerd en ook niet gelukt. Eind november curettage laten doen. Ik had niet veel bloeding nadien... Eigenlijk is die redelijk snel ook gestopt. Nadien toch af en toe nog eens een hele kleine bloeding. Ik was ook wel heel moe, maar dat was ik tijdens zwangerschap ook.

Nu is het bang afwachten om nog eens zwanger te worden. Mijn partner wil heel graag snel, maar ik ben echt enorm bang.

Terug
Bovenaan