duizelig/dorst

hoi,

Wie van jullie is de laatste tijd ook zo duizelig en zoveel dorst?

Misschien een griepje maar zit niet te wachten op zw.suiker.

Drink geen frisdranken, alleen thee en koffie (z suiker) en ik neem, als ik daar trek in heb een sultana of een speculaasje of een snoepje maar eet ook veel fruit dus...?

Hoi!

Naar de verloskundige gaan hoor!
Want dan weet je zeker wat het is (zij stuurt je misschien wel door)
Maar zw. suiker komt niet van veel suiker eten hoor. Je hebt er gewoon aanleg voor dan.
Wel gaan hoor!

Groeten titiana

Hoi,

Ook ik heb opvallend veel dorst en dacht dat dat er een beetje bij hoorde... maarreh, vanaf hoeveel weken kun je zw-suiker krijgen? Ik ben nu 17+2 en dat lijkt me vroeg...? Hoe ver ben jij?
Met de eerste bloedtest was het suiker bij mij wat hoog (6) maar ik had net voor het prikken gegeten (banaan) omdat ik misselijk was en dat kon de uitslag verklaren.

Liever geen zw.suiker dus, maar het schijnt goed onder controle te houden te zijn met een dieet enzo is me verteld.

groetjes, Marnie

hoi,

ik lees net dat je veel koffie en thee drinkt dat is dorstopwekkend, dat zou wel wat kunnen verklaren, duizelig kun je ook worden door verandering va je bloeddruk.
ik drink veel aquarius dat lest heel veel de dorst

groetjes brenda

Ik zou ook even naar de VK gaan, dan weet je het gewoon zeker. Zelf heb ik ook het idee dat ik meer dorst heb als ik zwanger ben en ben ik zowiezo duizeliger, dat laatste komt gewoon omdat m'n bloeddruk lager is als anders en ook nog schommelt. 'Normaal' val ik nooit flauw maar als ik zwanger ben moet ik daar echt een beetje voor op mijn hoede zijn... Maar ik heb geen ZW suiker. Succes ermee! Jojanneke.

Terug
Bovenaan