duizelig, duizelig, misselijk, duizelig

hi meiden.
Ik ben een paar weken lekker met manlief en zoontje (14 maanden) op vakantie geweest. Ik ben er weer. Inmiddels 9 weken en 3 dagen. de moeheid valt mee maar ik ben zoooooo duizelig de hele dag, ugh, door de duizeligheid een soort 'zeeziek' misselijk gevoel...pfff heel vermoeiend. ik probeer om de 2 uur te eten....maar in tegelstelling tot mijn eerste zwangerschap heb ik 0 trek. Ik moet me echt forceren te eten. het is heel vervelend.
Verder gaat het goed, ik ben me aan het verdiepen in een duo wagen (denk dat het de Explorer wordt van Phil en Teds). Zoontje S is dan 21 maanden als de kleine komt dus een duo wagen wil ik echt graag.
Donderdag eindelijk de echo, super spannend. Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.
Liefs

Lekkere vakantie gehad ?
Balen van je duizeligheid, ik heb het alleen met snel opstaan...maar het trekt snel weer weg (gelukkig)
Wij hebben ook een duo van Koelstra en daar ben ik nog steeds superblij mee...mijn zoontje was toen ook 20 maanden toen zijn zusje erbij kwam...en nu kan de beeb straks naast me dochter die is dan nog geen 3...

welkom terug, heerlijk hoor even er tussenuit.
tja de duizeligheid ken ik ook wel, niet de hele dag, maar wel als ik te snel op sta of als ik te lang stil sta. een ik ben ook bijna de hele dag moe. pff of je een klap op je kop hebt gekregen. en hoe meer je de rust neemt hoe moeier je lijkt pfff. maar goed gaat vanzelf weer over (als het goed is hihi)

Hey meid!
Weer terug van vakantie!! Blij dat je genoten hebt.. wij waren ook twee weekjes weg maar viel toch tegen.. Kreeg opeens erg last van obstipatie maar sinds we terug zijn gelukkig niet meer...
Nu gaan we ons richten op het verdere verloop...

Wij hebben de kinderwagen ook al uitgezocht.. het is voor ons het eerste kindje.. We gaan voor de Quinni Buzz 3 in het zwart... ik ben helemaal happy.. afgelopen zaterdag al besteld samen met maxi cosi en kamertje.. we zijn een beetje vroeg maar het wordt pas in november bezorgt...
Hadden gevonden wat we zochten dus ja waarom niet..

Liefs...

@Ias...erg he dat moe zijn, ben benieuwd hoe ik me nu ga voelen dat ik weer aan het werk moet en weer in het 'gewone leventje' mee draai, hoe moe ik dan ben...hahaha ik heb op vakantie namenlijk 3 weken lang geen klap gedaan!

@poekie, wel een goede dropjes, ik zal het wel ff aan de vk vragen wil deze zwangerschap niet teveel aan te komen! Vorige zwangerschap is 23 kilo erbij! hahaha.

@Laurie heerlijk he al dat geshop! Wij waren ook lekker rap bij de eerste! Wij hebben nu ook de Buzz 3 echt een top wagen, maar met 2 willen we toch wat anders. Pfff ik had ook obstipatie de eerste week van vakantie, veel water, activia en het was over.

Terug
Bovenaan