Duizelig en angst

<p>Hallo allemaal</p><p>Ik ben vandaag 11 weken. Vanochtend werd ik wakker met duizeligheid. Ik kreeg het gelijk warm en werd misselijk. Vervolgens moest ik gaan braken. </p><p>Maar ik ben ongeveer om de 20 minuten duizelig en ben angstig hiervoor. Ik vroeg me af of een van jullie diy ook heeft gehad? En wat jullie hiervoor hebben gedaan? </p><p> </p><p style="text-align: right;"> </p>

Je hebt hyperventilatie? Paniekaanvallen? Ik heb t ook paar x gehad op t begin van deze zwangerschap ej nu ben ik 39 wk en krijg steeds voorweeen en raak dan in paniek en wordt dan misselijk. Is zo moeilijk dan te relaxen.. probeer te denken dat de duizeligheid erbij hoort maarrrr t kan ook door verkeerde ademhaling komen. Ik heb niet veel goede tips. Ik zing in paniekaanvallen mee met liedjes, tel steeds hardop 1,2,3,4,7 .. helpt hier .. en rustige muziek luisteren en puur op je ademhaling letten.

Het ligt er inderdaad aan waar het vandaan komt. In het eerste trimester heb ik dit smorgens ook veel gehad, maar geen angst. Dus net wat mylife zegt is het paniek of hyperventilatie of komt het doordat je last hebt van ochtendmisselijkheid en ben je daar angstig voor.

Terug
Bovenaan