Duizelig en buikkrampen ?

A

Anoniem

Guest
Hallo
Ben in december met de pil gestopt en daarna 3x ongie geweest (na 38-46-41 dagen). Zit nu op dag 46 na mijn laatste ongie, vorige week 1 dag knallende koppijn gehad,dus dacht dat het wel zou komen, maar nog steeds niet. Sinds een paar dagen heb ik buikkrampen en 's avonds ben ik duizelig/licht in mijn hoofd.

We zijn bezig voor ons derde kindje, maar ben echt totaal vergeten hoe het de vorige keren was.

Herkent iemand dit ?  

groetjes
Melanie

Ik was de afgelopen dagen ook af en toe wat licht in mijn hoofd, terwijl ik dat normaal nooit heb. Ook is mijn buik gevoeliger. Geen idee of het iets betekent, mijn NOD is 21 juni. Ik ben wel heeeeeeeeeeeel benieuwd.  

Nog steeds geen duiveltjes, nu op dag 48...
Mijn mannetje twijfelt, terwijl hij de vorige keren heel zeker was dat ik zwanger was toen ik nog liep te roepen dat ik ongesteld ging worden.
Heb het gevoel dat het borrelt in mijn buik, en gisterenavond zat mijn spijkerbroek ook strak. Maar kan ook opgezet zijn omdat ongie er aankomt.
Wacht nog weekje af, volgend week gaan we test doen.

Hoi Melanie,
Dat had ik precies zo hoor. Had zelf ook een onregelmatige cyclys dus wist niet precies wanneer ik moest testen. Was heel snel draaierig en duizelig en had veel last van mijn darmen. Toen ik een test deed was die meteen positief (achteraf blijkt dat ik toen al een week overtijd was maar ja dat wist ik niet doordat ik niet wist wanneer mijn nod zou zijn.
Leuk hoor een derde!! Hoe oud zijn je 2 anderen? Ik heb een zoon en die is nu 14 maanden. Heb je jongens of meiden of allebei natuurlijk?
Groetjes Tara

Hoi Tara,
We hebben 2 meiden, ze zijn 4 en 2,5.
Als ik nu zwanger ben, zou ik uitgerekend zijn in februari, dan wordt de oudste 5 en is de jongste bijna 3,5, vinden we wel een lekker leeftijdsverschil.
Misschien toch maar niet tot volgend weekend wachten met testen...?

Hoi hoi,

Je heb dit ook al een paar weken en nu ook kei veel plassen, weet nu bijna denk ik zeker dat ik zwanger ben, maar durf niet te testen heb dit 2wk geleden gedaan en toen was die negatief!!!
Maar ben ook nog niet ongi geworden na  mijn bevalling van onze dochtertje nu 15 weken geleden!!!
Ga nu eind deze maand testen als ik het volhou tot die tijd!!!
Succes   hé jullie allemaal!!!

Liefs Sandy

quote: mel30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-06-2007 19:53:46'));

Hoi Tara,
Misschien toch maar niet tot volgend weekend wachten met testen...?

Als jij tot volgend weekend kan wachten zou ik dat doen. Ik ben nogal ongeduldig met dat soort dingen. Had nu een doosje gekocht met 3 testen (dacht dat ik de 1e x toch te vroeg zou testen) en heb uiteindelijk op dag 35 getest en toen was het positief. Maar eigenlijk wilde ik pas op dag 42 gaan testen (zo lang  was namelijk mijn laatste cyclus). Laat je het even weten als je getest heb???? Succes!

Heb vannacht gedroomd over zwangerschapstesten, en ze waren positief...
Kan eigenlijk niet wachten, maar ben ook weer bang teleurgesteld te zijn als het negatief is.   Vandaag zit ik op mijn werk, dus probeer er maar niet teveel aan te denken.

Terug
Bovenaan