Duizelig en Hoofdpijn??

Kent iemand dit en wat kan je er aan doen? Ik heb de laatste paar dagen als ik wat langer sta snel last van duizeligheid en heb snel last van hoofdpijn. Als je onder de douche staat voel alles zo moe en zwaar (heb hem al wat kouder staan dan normaal).
Moet dinsdag naar de verloskundige dan zal ik het wel vragen maar ben eigenlijk benieuwd of iemand meer dit heeft.

Groetjes mamamir
36 wk en 1 dag

Klinkt alsof je bloeddruk niet helemaal tof is...
Alleen, door een lage bloeddruk wordt je duizelig en door een hoge bloeddruk krijg je hoofdpijn. Dus dat is wel vreemd. Rustig aan maar doen en als je het niet vertrouwd toch maar eerder contact opnemen met de VK!!
Succes!!!

Wellicht helpt het al een klein beetje als je heeel veeel drinkt. Ik heb het ook zomaar ineens een weekje gehad, maar bij mij was het ook ineens weer over. Het kon ook door het weer komen vertelde de vk toen, ook de kleintjes hebben er veel last van op het moment.
Succes ermee, want het is echt niet lekker!

Wellicht helpt het al een klein beetje als je heeel veeel drinkt. Ik heb het ook zomaar ineens een weekje gehad, maar bij mij was het ook ineens weer over. Het kon ook door het weer komen vertelde de vk toen, ook de kleintjes hebben er veel last van op het moment.
Succes ermee, want het is echt niet lekker!

He Meis
Als hoofdpijn niet weg gaat na pcm dan zou ik eerder de vk bellen overleggen.
Hoe is je bloeddruk
Hoop dat je je nu beter voelt?
Doe het rustig aan
x

He Meis
Als hoofdpijn niet weg gaat na pcm dan zou ik eerder de vk bellen overleggen.
Hoe is je bloeddruk
Hoop dat je je nu beter voelt?
Doe het rustig aan
x

Terug
Bovenaan