Duizelig enzo...

A

Anoniem

Guest
Dames,

Sinds deze week heb ik boven in m'n buik (net onder m'n borsten) een beetje en raar gevoel. Het is een beetje een mat gevoel of m'n huid slaapt, beetje branderig, moeilijk uit te leggen eigenlijk  (huid te veel onder spanning...???).  Vandaag ben ik ook regelmatig een beetje duizelig en heb ik hoofdpijn. Voel me ook hangerig en erg ontrustig.

Herkent iemand dit?

Jettepetje

Ben je bond en blauw  getrapt door de kleine ?? Ze kunnen je zelfs gekneuzde ribben veroorzaken.... Anders weet ik het ook niet. Misschien oprekking van de huid??

Het duizelig zijn herken ik wel, mijn bloeddruk is vaak laag (heeft zijn voordelen maar soms ook niet) De ene keer heb ik hier meer last van dan anders.
Net als dat ik donderdag me erg onrustig voelde en er kwam echt niks uit mij, Ik kon de hele dag wel slapen en was al te lui om iets uit de keuken te halen. Ik gaf het de schuld aan het wennen aan het verlof omdat ik uit mijn (werk) ritme ben. De dag erop was ik weer een stuk actiever en heb ik alle geboortekaartjes envolloppen al geschreven.

Ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt!

Monique

Terug
Bovenaan