DUIZELIG! VOEL ME ZOOOOOOOOO ELLENDIG!


Hoi Allemaal.

Ik ben nu ruim 22 weken zwanger en een uur geleden werd ik wakker.
Heerlijk geslapen. Mijn zoontje van 2 jaar en 3 maanden lag naast me. Die had ik om half   6 tussen ons in gelegd, omdat hij wakker was. Het duurde nog maar een half uur voordat de wekker van mijn vriend ging, dus ach..... Gezellig.
Samen hebben we dus tot half 10 doorgetukt.
Toen ik op wilde staan.......... ging ik bijna van mijn stokje!!
DUIZELIG!
Ben hooguit 2 keer in mijn leven een beetje dronken geweest, maar dit is echt niet normaal!! Ik kan alleen nog maar op mijn rug liggen! In ieder geval alleen nog op bed! Heel voorzichtig op mijn zij, maar meer niet!

Ik heb net mijn moeder gebeld en die komt zo om die kleine jongen op te vangen!
Ook de verloskundige gebeld.
Die komt straks mijn bloeddruk opnemen en ijzer prikken.

Ik voel die kleine wel goed. Maar maak me toch zorgen!
VOEL ME ZO ELLENDIG!!

Groetjes Lonk
























 
Hoi,

Ik herken dit wel een beetje, had het omstreeks die tijd ook! Ik viel steeds bijna flauw en voelde me beroerd. Bij mij was er niks aan de hand, m'n bloeddruk was niet zorgwekkend hoog en m'n hb gehalte was goed. Ik moest van de verloskundige om de 2 uur wat eten en altijd een zakje zoute drop in m'n tas hebben, mocht ik duizelig worden kon ik daar op zuigen.
Ik heb nu nog steeds wel last van duizeligheid als ik in de supermarkt of bij de bakker ben ofzo, maar heb het idee dat dat ook een beetje 'tussen m'n oren zit'. Ik ben bij de kapper praktisch flauwgevallen en een paar keer als ik in de rij moest staan. Zolang ik in beweging blijf gaat het wel. Maar nu krijg ik het al warm als ik zie dat er een rij bij de kassa staat, ik durf bijna niet meer alleen boodschappen te doen, ben zo bang dat ik een keer onderuit ga.
Op zwangerschapsgym zeiden ze dat dat is omdat je bloed sneller door je lichaam wordt gepompt en veel bloed door je placenta gaat waardoor je 'onderlichaam' meer voorzien wordt van bloed dan je 'bovenlichaam'.
Sterkte, ik werd er soms helemaal gek van!

groetjes kirsten
38w5d
 
Het komt mij ook heel bekend voor. Ik had het bij mijn eerste zwangerschap vooral op het einde. En deze keer heb ik het vooral ook in het begin heel erg gehad.
Wat mij ook wel heel erg hielp, is Floradix. Verkrijgbaar bij de drogisten, in tabletvorm en in een drankje. Dit is om aan te sterken. Het is een natuurlijk voedingssupplement en rijk aan ijzer.
Na de bevalling van ons dochtertje heb ik het drankje gehad, omdat ik een bloedtransfusie had gehad. Maar het drankje is echt heel vies! Vandaar dat ik nu de tabletten in huis heb.
Ik weet niet of het je helpt, ik heb er in elk geval wel heel veel baat bij.

Oh ja, en ik heb eigenlijk altijd dextro energy bij mij......

Succes in elk geval en laat je nog even horen wat de vk dacht?

Groetjes Carla
maart-forum
 

Hoi

De uitslag: veel te lage bloeddruk (105/50) en ijzer tekort!!
IJzer was met maar liefst 2 punten gezakt!
En ik eet echt groenten hoor!!

Nu meer zout eten en staaltabletten.
De verloskundige gaf alleen aan dat die tabletten de tijd nodig hebben om aan te slaan. (een week of 3....)
Ik barst momenteel van de hoofdpijn en ben erg moe! Allemaal ten gevolge van...
Ik heb net mijn werk gebeld, maar mijn afdelingschef was met pauze.
Hij belt mij terug. En dan ga ik heb dus vertellen dat ik TE beroerd ben om morgen en vrijdag te komen. Ik voel me daar heeeeel erg lullig over, want mijn eerste zwangerschap verliep ook al niet vlekkeloos!

Groetjes, Lonk
 
Terug
Bovenaan