Duizelig zijn

Hoi hoi!!

Sinds een paar weken ben ik snel duizelig. Het gebeurd op de raarste momenten. Soms als ik gewoon stil op de bank zit te computeren, dan word ik helemaal draaierig. Of gisteren lag ik gewoon in bed, op mn rug een boek te lezen, en ja hoor, ineens weer helemaal raar in mn hoofd. Overdag wou ik een glas uit het keukenkastje pakken... weer helemaal duizelig. Even in de stad op het plein bij muziek kijken.. weer heel duizelig. Soms wel 10 keer op een dag. Maar wel raar, want het gebeurd dus ook vaak, als ik me bijna niet inspan. Herkennen jullie dit? Mijn Hb was 3 wk terug nog wel prima (laten nakijken omdat ik veel moe was).. dat ben ik nogsteeds. Maar ik ben wel iemand van doorgaan.. doorgaan.. doorgaan. Zou ik misschien meer rust moeten nemen? Dat gaat een beetje lastig met twee zoontjes van 2,5 en 3,5 die niet meer slapen tussen de middag. Herkenning?

Liefs mammma

ik denk dat het wel beter is dat je meer rust neemt ,en je kinderen een keer uitbesteed aan opa & oma of vriendin zodat jij even lekker kan rusten .
is je bloeddruk wel goed dan?
ik had laatst een lage bloeddruk en daar kan je ook heel moe en duizelig van worden zei mijn vk

idd lage bloeddruk misschien, af en toe een suiker dipje

hier ook met vlagen hoor maar mijn bloeddruk wisselt nogal, soms normaal soms lekker laag... en ja dan voel ik me wat duizelig en draaierig en als ik teveel doe..... en dat merk je nu wel hoor vooral nu met nog een kleintje om je heen

fff de VK inlichten kan geen kwaad

Misschien heb je je spieren in je nek. schouders vast zitten? Ik ken iemand die daardoor iedere keer duizelig werd, en met een beetje fysio ging het weer weg...

Oke.. bedankt voor de reacties.

Ik zal morgen de VK is bellen, moet dinsdag weer voor controle.. als het vandaag goed gaat, wacht ik tot dinsdag. Bloeddruk is aldoor prima. Tja het zal er wel bij horen, maar zo vaak, dan denk je op een gegeven moment, is dit nog wel normaal??

Liefs mammma

Terug
Bovenaan