duizelig

Hallo meiden,

Ik lees regelmatig even op dit forum en heb nu wel een vraagje aan jullie. Ik ben nu 12 weken zwanger en ben best vaak draaierig/duizelig. Buiten de zwangerschap om had ik er geen last van. Herkennen jullie dit??

Groetjes Selma
 
hoi waarschijnelijk is dat je bloedsuiker gehalte die daalt vaak omdat je kindje van je eet( laat maar zeggen)En natuurlijk vergt tie veel van je lichaam nee hoor ik heb hier ook last van gehad en nam meestal een beetje suiker in me thee( was het zo weg). groetjes een 26 weken zwangere irma
 
Hai Selma

Ik ben nu 11 weken zwanger en ik heb ook wel eens last van duizeligheid.
Maar bij mij gaat dit gepaard met sterke hartkloppingen die soms echt uren kunnen duren, waar ik wat benauwd van word.(kortademig enzo) Dit is heel vervelend want daar word ik dan duizelig van. Dus ja,ik weet wel waar je het over hebt, ik weet niet of jij dat herkent van die hartkloppingen en kortademigheid?
Groetjes
Corinne
 
Ik heb ook last gehad van duizeligheid, maar bij mij kwam het door bij vlagen een lage bloeddruk te hebben. Ik ben nu 26 en 2 dagen en bij mij is het al een tijdje over... Ik had het ook als ik snel opstond of onder de douche stond. Misschien herken je het, dan is het doordat de bloeddruk in het begin van de zwangerschap af en toe wat laag kan zijn.

Succes!
 
Hoi Corinne, ja inderdaad die hartkloppingen herken ik ook wel. Die komen soms zomaar opzetten maar ik heb van zwangere vriendinnen gehoord dat die er ook last van hadden en het verdwijnt volgens hen wel naarmate de zwangerschap vordert.
 
hoi mijn naam is gonnie en ik ben 27 weken zwanger ik heb er ook last van bij mij is het een probleempje met mijn bloeddruk ook in warme en drukke ruimtes heb ik er last van nou ik hoop dat je hier wat aan hebt groetjes
 
Terug
Bovenaan