duizelig

Ben af en toe een beetje duizelig in mijn hoofd. Mijn bloeddruk is verder goed. Is dit een normaal zwangerschapskwaaltje of is het beter dat ik even contact opneem met de vk. Ben nu 28 wk. Groetjes.
 
het is inderdaad een zwangerschaps-
kwaaltje...ik was laatst met mijn zoontje bij de dokter en toen werd ik ook zo duizelig,helemaal zwart voor mijn ogen en ging toen zowat onderuit,als ik er last van had moest ik met mijn hoofd tussen mijn knieen gaan zitten,zodat er weer bloed in je hoofd komt...ook veel frisse lucht en lekker in beweging blijven...ik sta nu altijd van het enen been op het andere te wiebelen,staat een beetje lullig maar beter als van je stokkie gaan!
 
t is inderdaad een zwangerschapskwaaltje, ik heb er een paar weken geleden ook een aantal weken last van gehad, en alles was goed, mijn bloeddruk en ijzer etc, nu is t inmiddels al een week of 3 over, dus hou vol! gr fie (30 wk)
 
Hallo,
Een bekend zwangerschapskwaaltje.
Dan is je suikerspiegel een klein beetje te laag. Wat bij mij helpt is even lekker wat zoets gaan eten bijv. een broodje jam of lekkere zoete snoepjes.
Probeer het eens het is nog lekker ook.
Groetjes Marianne (32 weken en 1 dag).
 
Terug
Bovenaan