duizelig.

Goedemorgen,

Wie herkent dit? Ik zat vanmorgen in de trein naar mijn werk en toen werd ik op een gegeven moment duizelig en misselijk. Ik kreeg het heel erg warm. Op een gegeven moment werd ik zo beroerd dat ik ben uitgestapt. Na even te hebben gezeten ging het weer beter. Ik had het heel erg warm terwijl het toch koud is buiten. Voor wie is dit herkenbaar. Liefs
 
Ja, dat heb ik ook vaak. Ik heb me uitgelgt gekregen dat dit komt naarmate je kind groter groeit hij meer op de belangrijke bloedvaten gaat drukken. Door de manier van ligging kan je je opeens erg misselijk enduizelig gaam voelen. Even word je bloedtoevoer minder en krijg je minder zuurstof in je hersenen waardoor je dus misselijk word. Je hebt er goed aan gedaan om even uit te stappen. Anders was je denk ik wel flauw gevallen. Toch hoef je je geen zorgen te maken. Het is vrij normaal.
 
Jep, ken ik ook!!
Ik heb het vooral in de zomer gehad, toen het wat warmer was..
Het zou ook aan wat suiker tekort kunnen komen. Het is heeeel vervelend vooral als je alleen bent. Bij mij duurde het niet al te lang en is het maar een paar keer voorgevallen.
Succes
 
Terug
Bovenaan