duizelig

Hallo,

Op dit moment ben ik 17 weken zwanger van ons tweede kindje. Sinds een paar dagen heb ik toenemende klachten van duizeligheid. Het ergste is het als ik opsta na even gelegen te hebben, maar het kan ook ieder moment opeens opkomen. Het is soms zo erg dat ik bijna neerval. In mijn eerste zwangerschap heb ik veel last gehad van een te lage bloeddruk. Mijn bloeddruk was 2 weken geleden nog goed. Weet iemand wat dit kan zijn?
 
hoi!
Het kan inderdaad je bloeddruk zijn,   maar als die altijd prima is kan het ook je bloedsuiker zijn. Je kan dit even laten prikken bij je vk. Als dit het geval is kan je suikerklontjes in je tas meenemen. Bij een lage bloeddruk doet zoute drop wonderen. Ik moet wel zeggen dat ik rond week 17 ook constant duizelig was en ik nam al zoute drop en mijn bloedsuiker was normaal. Het kan er dus ook gewoon bijhoren.
Ik heb ook eens ergens gelezen dat er misschien iets beklemd zit waardoor je bloed niet zo goed meer naar je hersenen kan stromen maar dat durf ik niet heel zeker te zeggen.
Succes! Stephanie, mama van Lior 16-03-05
 
Terug
Bovenaan