duizelig

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen ik ben ilse 28 jaar en zit in ronde 2 van 1e kind. NOD vandaag. Ik heb even een vraagje aan jullie zwangeren ( gefeliciteerd allemaal). Ik heb al 2 weken vage klachten zoals hoofdpijn pijnlijke borsten raar gevoel in mijn buik, maar het rotste wat ik sinds een week heb is dat ik erg duizelig en draaierig ben. Zelfs als ik in bed lig en 's nachts wakker word zie ik heel de kamer draaien (net alsof ik in een draaimolen zit) zou het er op kunnen wijzen dat ik zwanger ben en  heeft  iemand van jullie ook  klachten van duizeligheid en wat kun je er tegen doen.  Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt.

liefs Ilse  
 
Hoi Ilse,

Jou klachten komen mij heel bekend voor.

Ik  had dezelfde klachten als jij toen ik maar een paar weken zwanger was (wist toen nog niet). Toen ben ik bijna 2 weken  mee rondgelopen voordat ik naar de huisarts ging. En bleek dus toch zwanger te zijn.
Ik hoop dat je idd zwanger bent.

Liefs
Katja
35+4

 
hoi ilse,

ik weet sinds gisteravond dat ik zwanger ben en ben ook duizelig een paar keer op de dag, nou ben ik daar zowiezo wel gevoelig voor dus weet niet zeker of dat bij mij door het stoppen van de pil komt of door de zwangerschap
ik hoop voor jou het beste!!!

liefs leetje 1981
 
Terug
Bovenaan