duizelig...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik heb geen idee of het erbij hoort, maar sinds gisteren heb ik veel last van duizeligheid. Erg vervelend, zeker als je eigenlijk aan de slag wil in huis (ik zal wel een van de velen zijn die ook last heeft van nesteldrang ik hoef nog maar 5 weken  ) . Wat nu, de hele dag stom voor me uit staren? Met werken ben ik ook al gestopt sinds vorige week en ik mis het nu al.
Ook als ik gewoon zit, begint alles te draaien. Ik  heb gisteren weer bloed laten prikken, maar zoveel hebben ze nou ook weer niet afgenomen. Met mn ijzergehalte is alles in orde als het goed is, het is tot nu toe best  een raadsel voor mij.

Groetjes Debby

hoi,

als je stilstaat of zit kunnen het je spieren zijn, dit kun je verhelpen door te gaan bewegen of wiebelen, als dat niet helpt, is het wat anders...wat? geen idee, misschien merk je dat je id veel meer bloed in je lijf hebt dan normaal datzou kunnen, als het erg wordt zou je de VK even kunnen bellen,misschien je bloeddruk?

gr brenda

Hoi,
Je hebt gewoon een lage bloeddruk. Erg normaal (en gezond) op dit tijdstip in je zwangerschap. Het laatste trimester daalt je bloeddruk als het goed is. Lastig is het wel, dat geef ik direct toe. Heb zelf altijd al een lage bloeddruk en op het ziekenhuis wordt mij nu regelmatig gevraagd of ik er geen last van heb. De laatste keer was het 55/110 geloof ik.
In ieder geval, niks om je druk om te maken, alleen soms een beetje saai. Je kunt niet zoveel.
Ivy

idd lage bloeddruk Heb er ook last van en ben al paar keer flauw gevallen.
In dit soort gevallen mag je wel engelse drop eten dan gaatje bloeddruk wat omhoog. Heb zelf altijd wat in mijn zak bij me.
Succes er mee!
Groetjes Linda

Had ik bij mijn zoon ook, paar keer flauwgevallen (lullig in de supermarkt). Het is erg vervelend maar de verloskundige vond het totaal niet interessant en reageerde er verder helemaal niet op. Probeer dus maar rustig op te staan en zo. En als het niet gaat kan iemand anders je misschien helpen in huis. Succes

hoi debby.
ooh ik herken die duizeligheid en ohh wat vervelend is dat he.
twee weken geleden is het begonnen mijn gyn heeft bloed geprikt en alles is goed ook mijn bloeddruk was perfect het enige wat ze kon bedenken was dat ik in mijn slaap op mijn rug draai en dan word er een ader afgesloten door de zware placenta daardoor komt er te weinig zuurstof bij je hersenen en dat veroorzaakt de duizeligheid.
nu slaap ik met een dikke kussen in mijn rug zodat ik niet stiekem op mijn rug slaap en het gaat sinds vorige week al stukken beter met de duizeligheid.
bij mij was het al als ik mijn hoofd omdraaide dan draaide de hele kamer al.
zelf ban ik vandaag ook 35 weken zwanger
nog ff en dan mogen we de kleine in de armen sluiten en hopen dat dan alle kwaaltjes over zijn.
groetjes linda

Hallo,
ik geloof idd niet dat het mn bloeddruk is.Ik denk dat het zou moeten helpen om voedsel te eten dat rijk is aan ijzer enzo, maar ik heb goed ontbeten met een flink bord muesli en brood met appelstroop en ik zal nog een ijzertabletje later proberen. En het heeft niets geholpen tot nu toe, het draait nog steeds, ook op dit moment. Nu voel ik me helemaal opgesloten in eigen huis, ook met al die sneeuw buiten ga ik niet graag naar buiten. Mn vriend is pas 11 uur thuis... en ik had nog wel graag de stad in willen gaan vandaag...
groetjes

Tenminste, dat vertelde mn vriend mij dat t zou helpen, maar volges mij heeft dat niks met ijzer te maken toch?

Terug
Bovenaan