duizelig

A

Anoniem

Guest
hey meiden

wie kan mij helpen?
ik ben de hele dag door duizelig en kan amper staan want anders val ik flauw
me bloeddruk is goed en ook de bloeduitslagen zijn goed
ik heb dus ook geen idee waar die duizeligheid vandaan komt
ik eet kleine beetjes over de dag verdeeld
alvast bedankt!!

groetjes amanda 12w en 5d

hoi

Misschien heb je wel ijzer tekort,vandaar dat je duizelig bent.veel groen groente eten ,bruin brood en appelstroop helpt goed.of als je een lage bloedruk hebt iets zouts eten niet te veel maar een paar dropjes of zo of een bouillonnetje drinken. succes en anders even langs ha gaan gr wendy 15 wk

Hoi Amanda,

Ik zou ook zeggen dat je wat  meer zout moet eten. Niet te veel natuurlijk  1 bouilonnetje per dag of een paar zouten dropjes. En daarnaast veel drinken. Inderdaad even een afspraak maken bij je ha.
Sterkte en groetjes Tetje

Hoi Amanda,

Nou meid we kunnen elkaar de hand schudden. Sinds een maand heb ik ook last van zulke zware duizelingen. Ik heb het besproken met de vk: niets bijzonders. Ik heb het besproken met de ha: niets bijzonders. Ondertussen bleef ik maar duizelig dus weer naar de ha. Die meende toen een hartruis te horen dus verwezen naar de cardioloog. Aan het cardiogram gelegen, hartechol gemaakt en met een 24 uurs kastje gelopen. Daar krijg ik 11 juni de uitslag van maar vooralsnog: niets bijzonders. Last blijven houden en vorige week maandag door de ha naar de spoed-poli gynaecologie gestuurd. (ik dacht toen echt ff dat ik meteen flauw zou vallen van schrik). Maandag aan de ctg gelegen en woensdag aan de ctg gelegen. Bloed afgegeven. Kwam een afwijkende nierfunctie naar voren. Moest ik 24 uur plas opvangen om dat goed na te kijken. Blijkt dus ook wel te kloppen. Ik heb een afwijkende nierfucntie maar daar kunnen ze de duizeligheid niet aan koppelen. Kortom: ook hier weer niets bijzonders.

Nu ben ik naar huis gestuurd met de mededeling dat duizeligheid natuurlijk wel een symptoom is van zwangerschap ( nou zo duizelig??? Kan toch nooit, maar goed, ik heb geen wit jasje aan dus zal wel...)

Het enige wat nog zou kunnen is dat ik de ziekte van Meniere heb ( stoornis in je evenwichtsorgaan) maar dat testen ze nog niet, want al is dat zo dan zal ik daar de hele zw.schap last van houden omdat je de medicatie die daarvoor beschikbaar is niet mag gebruiken tijdens je zw. schap.

Nou dit was mijn lange relaas. Hoop dat het bij jou iets anders is, maar wil je wel ff adviseren contact op te nemen met je vk en ha. Better safe than sorry....

Heel veel liefs, een augstusmama (30.2 wk)

Terug
Bovenaan