Duizelig

Hoi,

Ik heb vandaag echt last gehad van lichtheid in mijn hoofd. Hebben jullie daar ook ervaring mee? En is dat iets wat vaker voorkomt?

En wat kun je hieraan doen....

Groetjes

Hoi Littleprincess,

Ik heb hier tijdens mijn eerste zwangerschap ook last van gehad, vaak helpt even wat eten of drinken wel. ook even rustig aan doen, even zitten of liggen hielp bij mij.

Succes! Wendy

Hallo,

Ik heb dat nu ook ja... het gevoel dat je of flauw gaat vallen of te weinig gegeten hebt..
Ik heb er hier op het forum veel over gelezen, dus je bent niet de enige :)
Ik heb een zakje hele zoute drop in mijn tas, water, een banaan en boterhammen. Wanneer ik het op voel komen dan neem ik snel een hapje eten, helpt wel.. Alleen je bent de hele dag aan het eten, maarja het is gezond.

Genoeg rusten idd ook ja, lekker op tijd naar bed en je laten bedienen :)

Succes ermee, het zal vast minder worden naarmate de zwangerschap duurt !

Liefs Kimberley

Oh super voor de tips..... ik ga ook gewoon wat meenemen standaard!!!

En hopen dat het dan wat beter gaat!!!

Ik ben ook gaan liggen vandaag...

Bedankt!!!

Liefs

Als je heel lciht bent in je hoofd kan het zijn dat je wat ijzer te kort hebt. Ik slik daarom ijzer siroop en heb hier heel veel baat bij. Je kan ook ijzer pilletjes slikken.

Liefs,
Chantie

hey

hier een sept mama! (word ook oktober denk ik hihi)
ook ik heb die klachten! bij alle 3 gehad!en nu weer!
ten eerste kijk uit met drop! is niet goed tijdens de zwangerschap..ivm bloeddruk! af en toe 1 is prima maar niet te!
ijzertekort kan ook maar ga niet zomaar ijzer slikken zonder overleg huisarts, ijzer teveel is ook weer niet goed en dat gaat niet zoals vitamines automatisch je lichaam uit.
ook kan je bloeddruk wat laag zijn dan krijg je ook deze klachten!
ik denk dat het een goeie tip is om eten mee te nemen! voel je je niet goed dan neem je iets! ik merk dat dat mij erg goed helpt! alleen ben ik ook echt de hele dagen aan het eten! erg fijn als je misselijk bent! bah...
succes dr mee!!

liefs

Terug
Bovenaan