duizelig

hoi

weet iemand iets tegen de duizeligheid. Het ging een tijdje goed maar deze hele week ben ik echt duizelig, als ik in de auto zit, eet, beweeg. Voel me helemaal eng worden. Komt waarschijnlijk door mijn lage bloeddruk. Lust dus geen drop en eet wel andere zoute dingen maar het helpt niet. Ben bang dat ik een keer onderuit ga op de trap ofzo. Hebben jullie wat tips?

Ook ik kamp met dezelfde kwaal, bloeddruk is 96/56 niet erg bevordelijk....
Voldoende rust houden werkt, niet te snel opstaan...
Ik ben ook niet erg dol op dropjes. ik eet veel tuc koekjes... die zijn behoorlijk zout. zoute pinda's is een optie.... hardgekookt eitje met zout. gewoon blanke chips is vrij zout....

Je zult iets moeten vinden wat zout is wat je lekker vind.

Als ik me dus ff niet erg lekker voel neem ik vaak een glas cola en tuc koekjes...

Succes met vinden van iets wat je wel lust en wat helpt.

Ik ben ook regelmatig duizelig thuis kan ik dan even gaan liggen met mijn benen omhoog als ik ergens ben en ik voel het ga ik even zitten of staan met mijn hoofd naar beneden. Wat betreft eten ik neem nu af en toe cup à soup mijn bloeddruk was niet heel laag als ik de cijfers goed onthouden heb washet 92/64.
Succes groetjes Esther

eigenlijk geen idee of het aan mijn bloeddruk ligt moet pas de 14e naar de verlosk wilde eigenlijk tot dan wachten, wat zouden jullie doen al eerder bellen of wachten tot de 14e

Nou als je het zelfs in de auto hebt lijkt het mij wel heel erg gevaarlijk en zou ik even bellen, je wilt toch niet wegzakken in de auto of een black-out krijgen, dan heb je zo een ongeluk te pakken!
Succes MJ

Terug
Bovenaan