duizelig

Hey meiden,

Vandaag heeel erg duizelig hoefde me maar te snel om te draaien of dergelijke en ik kon me al vast houden. Zijn wel aan het verven geweest misschien dat het daar van komt weet het ook niet nu heb ik nergens last meer van.
En nog steeds heb ik last van de stoelgang bah het wil maar niet op gang komen, al van alles geprobeerd maar lukt nog niet echt, nu nog maar meer vezels eten hopen dat het komt.
Zijn er nog meer meiden die er ook zoveel last van hebben.

Liefs yvet

Hoi yvet,

Ik herken welchet duizelig zijn vooral als ik aan het werk ben.

Probeer dan even rustig te doen.

Met de stoelgang heb ik geen problemen daar kan ik je ook geen raad in geven.

Liefs

Hoi,

Zelf heb ik ook last van mijn stoelgang, maar dat had ik daarvoor ook al. Vlak voordat ik zwanger raakte deed ik aan sonja bakker en toen ging mijn stoelgang weer beter. Ik doe nu sinds een week weer sonja bakker, maar dan niet die hoeveelheden die zei aangeef, want lijnen mag natuurlijk niet, maar wel de variatie en bij mij help het. Wat ook kan helpen is 's morgen als je wakker word gelijk lauw water drinken voordat je iets anders drink

Het hangt er vanaf wat voor verf je hebt gebruikt, maar veel soorten verf mag je niet mee werken als je zwanger bent. Die dampen zijn niet goed voor jou en de kleine... Voorzichtig dus!

Verven is idd niet goed voor je als je zwanger bent.
Als je toch per se moet verven, doe dan een mondkapje gebruiken zodat je de lucht niet inademt.

De duizeligheid komt me bekend voor, maar dat komt omdat ik een erg lage bloeddruk heb, en problemen met stoelgang heb ik ook, maar dat had ik voorheen ook al. Tja, het is wat als je zwanger bent ;)

Ik herken de duizeligheid ook wel. Vooral bij snel opstaan. Ik probeer hier op te letten, anders weet ik het ook niet. Mijn stoelgang gaat moeizaam. Heb laatst een half doosje gedroogde pruimen opgegeten, dat hielp behoorlijk kan ik zeggen ;-)

Hey yvet!

Zelf heb ik het niet maar ja idd beetje rustiger aan doen dat zou wel het beste zijn dan ja,
En gewoon even goed opletten met wat je doet meer tips kan ik je zo niet geven,.

Terug
Bovenaan