Duizelig...

Gister na het eten ging het ineens mis. Ik kon niet meer op mijn benen staan, zo ontzettend duizelig. Wat voelde ik mij inens vanuit het niets beroerd. Ontzettend misselijk, neiging tot overgeven en alles bleef maar draaien. Dit heeft de hele avond aangehouden, super vervelend. Mijn bloeddruk was netjes 110/70, kleintje doet het volgens mij ook prima. Vond het erg nare ervaring. Vandaag nog steeds niet 100%... beroerd, zwaar hoofd...kan er geen verklaring voor vinden. Iemand herkenning?

Geen herkenning bij mij. Wel de duizeligheid, maar dat komt omdat mijn bloeddruk aan de lage kant is. Als je het niet vertrouwd zou ik toch even je verloskundige bellen. Sterkte

hoi,

ik had zaterdag zo'n ervaring,ben toen ook flauewgevallen.
had gegeten en alles,maar bij mij was de bloeddruk wel te laag.
heb nu ook soms nog momenten dat ik flauw wordt moet dan iets eten met veel zout...

en zoals joycejeroen zegt gewoon vk bellen al je het niet vertouwd.

succes en sterkte

Na het eten kan al het bloed naar je maag stromen om te gaan verteren. Probeer op een kauwgompje te kauwen om wat van de bloedtoevoer weer naar je hoofd te krijgen! Vaak werkt dat wel.

ja!!

ik ben ook vaak zomaar ineens hondsberoerd
en moet er om denken dat ik niet te snel opsta....heb al een paar keer t gevoel gehad dat ik uit de tijd zou gaan...gelukkig is dat nog niet gebeurd!!

t hoort er bij...ik heb gelezen dat normaal je hoofd eerste prioriteit in...en nu de baby...dus dat is de verklaring.
;-))

Terug
Bovenaan