Duizelig

Zijn er nog meer mensen die vaak duizelig zijn? Ik ben nu in m'n 18e week en ben elke dag wel een paar keer erg duizelig. Erg onhandig als je net voor de klas staat, of in de supermarkt oid. Dan moet ik echt even gaan zitten en liefst liggen en niks meer doen. Het zweet breekt me uit en k begin wat te trillen. Maar ja, als je dus niet thuis bent, is dat niet heel handig... Ik durf nu met mijn klassen ook geen practica meer te doen:SVolgens de verloskundige geen probleem. Suiker, ijzer, bloeddruk enzo waren goed en kan erbij horen, maar goed, onhandig is het wel.
 
Hoi hoi,

Bij mij was ook alles goed terwijl ik veel duizelig was.. Niks aan de hand behalve dat het inderdaad wat lastig is soms! Nu in week 21 heb ik het niet meer. Komt goed :) Regelmatig een beetje eten helpt toch wel.
 
Ook last van gehad. Ik had een lage bloeddruk en later toch wel ijzer tekort. Je lijf is erg bezig met nieuwe verhoudingen vinden en je bloeddruk schommelt enorm. Nu het koud wordt wordt dat alleen nog maar meer vooral als je een winkel in en uit loopt. Wat goed helpt is bouillon drinken. Ik voelde me direct beter als ik 1 of 2 kopjes had gedronken. Het zweten komt doordat je lijf paniekerig reageert. Probeer zo rustig mogelijk te blijven en anders desnoods op de grond te gaan zitten, want anders kun je gaan hyperventileren wat het alleen maar erger maakt. Zelf merkte ik dat ik steeds sneller ging aanvoelen als ik zo duizelig zou worden en dan direct al
bouillon of zoute drop nam om zo'n soort 'aanval' te voorkomen.

Succes meid, weet dat het erg eng en lastig is maar het gaat ook weer over
 
Ik probeer inderdaad goed te eten en eet ussen de middag vaak soep. Maar nog... denk dat de kou ook niet mee helpt:s Mn conditie is sls sneeuw voor de zon verdwenen en fietsen is al vermoeiend en dan die grote teugen koude lucht die je binnen krijgt:s Maar hopen dan dat t niet de hele zwangerschap blijft.
 
Terug
Bovenaan