Duizeligheid en bloedheet

<p>Hoi dames! <br /><br /></p><p>ik ben nu 21 weken zwanger van ons eerste kindje?</p><p> </p><p>Alleen sinds 2-3 weken heb ik steeds van die gekke soort ‘aanvallen’ waarbij ik het opeens super warm krijg en duizelig wordt. Hierbij krijg ik ook echt trillende handen en het gevoel dat ik kan gaan flauwvallen van. Ik heb nadat ik zo’n aanval kreeg mijn bloeddruk ook gemeten die gewoon goed was en eten en drinken doe ik ook goed.. Ik heb het vooral tijdens mijn werk wat dus super hinderlijk is en als ik met klanten bezig ben ik ook weg moet lopen en even moet gaan zitten. Dit is dus super vervelend en ik zit er ook echt over in.? Door dit kwaaltje wordt ik dus ook op sommige uren ziektebeeld zodat ik meer rust kan pakken</p><p> </p><p>As donderdag heb ik een afspraak bij de verloskundige dus dan vraag ik hier ook gelijk na, maar heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? </p>

Hallo, 
Dit heb ik ook en ben inmiddels 37 weken.
Er valt niks aan te doen zijn hormonen maar zou wel voldoende rust nemen.
Mijn bloedruk is ook goed. 
Zou wel aangeven bij de vk. Je bloedruk kan wel goed zijn maar wel te laag voor je zijn waardoor door je duizelig bent
Dat is tenminste bij mij zo. 

Succes 

Ik heb dit mijn hele zwangerschap gehad. Super vervelend maar helaas niks aan te doen. Ik ben nu een maandje geleden bevallen en het is weer helemaal over! Helaas is het een zwangerschapskwaal en moet je het echt uitzitten :(

Zou even je suiker laten testen want dit klinkt als een Hypo..
labformulier bij je verloskundige vragen zodat ze je glucose kunnen meten.

Terug
Bovenaan