Duizeligheid en oorsuizen

<p>Ik wil graag weten of iemand dezelfde klachten heeft als ik. Ik wil weten hoe ik daar van af kan krijgen. Ik heb last van duizeligheid en oorsuizingen vanaf 5e week na bevalling. Het duurt nu al bijna 5 maanden. Ene zegt dat het oververmoeid is. Andere zegt dat het puur ontzwangeren is. </p><p>Wie herkent deze klachten? </p>
 
Ik zou je aanraden om ook naar de huisarts te gaan en je bloed ed laten checken. Duizeligheid kan ook gelinkt zijn met ijzertekort volgens mij. Succes!
 
Mijn hb waarde is goed. Ik heb bloed laten prikken voor ijzer en vitaminen. Alles ziet goed uit. Dus weet ik nog steeds niet waar aan het ligt... 
 
Enkele dagen geleden was er een topic over B12 tekort. En dat huisartsen vaak zeggen dat dit goed is terwijl alternatieve artsen andere (hogere) waarden als onderwaarde hanteren. Kenmerk vam B12 tekort is oa duizeligheid en oorsuizen. Misschien kun je eens opzoeken of je hier iets van herkent en indien nodig contact zoeken met een homeopatisch arts.
 
Hi! Ik las jouw vraag. Heb je hier nog steeds last van? Ik ben halverwege februari bevallen en ben ook nog steeds veel duizelig en vaak last van tintelingen en een doof gevoel in mijn linkerarm. Soms zo licht in mijn hoofd dat ik bijna flauwval (dextro en suiker helpt wel). Ik eet geen vlees, wel vis en zuivel dus vitamine b12 te kort lijkt me sterk (maar ga as week voor de zekerheid wel bloed laten prikken gezien mijn klachten).

Hopelijk gaat het met jou nu beter!
 
Terug
Bovenaan