hoi dames, even een vraagje, ik ben nu 25 weken en 3 dagen zwanger, had tot 2 weken geleden een super voorbeeldige klachtvrije zwangerschap, maar ben helaas sinds 2 weken super duizelig, ben zelfs al 1 x eerder van het werk naar huis gegaan en vandaag ook ziek gemeld.. wat dus erg vervelend is, kan ook eigenlijk niks, want zodra ik maar even in een winkel sta of lang achter de computer zit ga ik zowat van mijn stokje, kan t dan net voorkomen door snel te gaan zitten of liggen. Nu ben ik bij zowel de verloskundige als huisarts geweest en zij kunnen er niks aan doen zeggen ze, de bloeddruk was goed en de hb (ijzer) is getest, krijg ik morgen de uitslag van, maar ze denken beide dat dat t niet is en moest er al echt op staan dat dit getest werd. zij zeggen dat t erbij hoort en aan vernauwing v/d bloedvaten ligt, maar ik vind t momenteel toch wel heel extreem en lang duren... daarom mijn vraag of er iemand ook ervaringen of tips heeft, ik let al erg goed op mijn eten en neem al veel ijzerrijk voedsel en zoute dingen zoals bouillon etc. nou, graga hoor ik jullie tips en ideeen, wnat als morgen het hb inderdaad goed blijkt te zijn wil ik toch graag verder kunnen vragen, maar naar wat? bvd groetjes fie