duizeligheid

A

Anoniem

Guest
hoi

ik ben 7,5 week zwanger van mijn tweede kindje. nu ben ik erg misselijk en moe.
maar dat hoort er bij

alleen voel ik me ook erg duizelig. niet alleen als ik sta, maar ook als ik gewoon zit of lig.
mijn bloeddruk was in orde, wel lager dan met 5 weken. alleen leek het alsof ik af en toe een slag mis.

ze hebben bloedgeprikt en ik moet over 4 weken terug.

is er iets wat ik kan doen aan de duizeligheid?

groetjes Renske

Het helpt als je zorgt dat je suikerspiegel constant is; oftewel regelmatig iets eten i.p.v. lange tijd met een lege maag tussen maaltijden. En als je bloeddruk niet te hoog is, kun je iets zouts eten, dat helpt meestal vrij snel. Zakje chips, wat blokjes oude kaas, handje drop, zoiets. Meestal voel je je dan al snel beter... Maar niet te veel, anders wordt je bloeddruk weer te hoog en dat is niet goed! Constant houden dus!

Hey, ik wou je ff laten weten dat ik in het begin van mijn zwangerschap ook errug duizelig was...
Het is vanzelf overgegaan door inderdaad constant wat te eten en goed te drinken. Het is net alsof je baby je energie opzuigt waardoor je duizelig word.
Je bent dus niet de enige! Goed op je eten en drinken letten en kalm aan doen!

Groetjes Loesje (39w.(dinsdag uitgeteld!!!!)

hoi hoi

bedankt allebei.
fijn dat ik niet de enige ben
ik eet inderdaad ook de hele dag kleine beetjes, omdat ik meer gewoon niet hebben kan, door de misselijkheid.
ik hoop dat ze het verder na gaan kijken. want bij het bloeddruk meten leek het alsof er af en toe en slag oversloeg. en misschien kon de duizeligheid daar door komen.

groetjes Renske

Terug
Bovenaan