duizeligheid

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wie heeft er ook zo'n verschrikkelijke last van duizeligheid. Niet alleen bij het opstaan maar eigenlijk wel de hele dag door. Als ik zit of lig heb ik er niet zo'n last van maar sta of loop ik dan draait het de hele tijd. Heb een vrij lagen bloeddruk en heb al geprobeerd door zoute dropjes te eten maar het werkt nog niet echt. Ben 29 weken zwanger.

x

Hoi,
Dat komt me bekend voor. Alleen je doet er niks aan.
Ook zout eten heeft geen nut volgens de HA en VK. Je moet gewoon voorzichtig zijn ermee. Maar je kunt beter een lage bloeddruk hebben dan een hoge want daar zitten risico's aan.

Liefs Tineke

ik heb het ook gehad rond die tijd van mn zwangerschap, ben naar de drogist gegaan en heb daar een kruidenelixer gekocht (floradix kruiden elixer) en die hielp me echt super! na 2 dagen gebruikt te hebben voelde ik me alweer een stuk fitter en energieker en was de duizeligheid al stukken minder! het drankje schijnt ook goed te helpen na de bevalling, als je bijvoorbeeld veel bloed hebt verloren, om je er sneller weer boven op te helpen.
het is echt een drankje puur met kruiden en het word het meest door zwangeren en net bevallen vrouwen gebruikt.
echt een aanrader!

liefs antoinet

hoi,

Dat drankje werkt echt super ja
Ik heb een poosje als kraamverzorster gewerkt (ben nu ook zwanger) en ik raade dit ook vaak aan na een bevalling ik weet niet hoe het tijdens een zwangerschap werkt.

groetjes wendy

ja bij mij ook bekend, maar ik slik extra ijzer en dat werkt ook. dat gaf mijn dokter en vk aan!
succes

groetjes dimka

hoi
ik heb dat ook gehad bij mijn laatste zwangerschap heel erg.
ik werd er midden in de nacht wakker van, draaiend...
ik ben 17 mnd geleden bevallen, en heb deze klachten nu nog!
hoop dat het bij jou overgaat!
ze zeiden toen dat et aan mijn evenwichtbentje(In mjn   oor kon liggen)
ze weten het nu nog niet!!!!

maar ik heb ook ijzerpreperaten gebruikt.. kan wel helpen.
dus probeer het maar.

Terug
Bovenaan