duizeligheid

hoi iedereen,

ik heb sinds een week erg last van duizeligheid.
vooral s`ochtends met opstaan maar ook als ik even het stil gezeten of als ik heel actief bezig ben geweest.
hebben jullie hier ook ervaring mee?
ben nu 7,5 weken zwanger voor de eerste keer.
dus weet niet of dit erbij hoort.
gr.

hoi,

ik weet het niet,maar ik weet wel dat je er vitamines voor kan slikken, E geloof ik, maar dat weet ik niet zeker. Ik ben een tijd duizelig geweest maar toen was ik niet zwanger....misschien weet de verloskundige het? groetjes en sterkte!

Hi Sparkel,

Ja, dat is normaal de eerste maanden. Ik had er de eerste keer ook last van, vooral 's nachts als ik eruit moest om te plassen. Bij mij ging het na het eerste trimester weg (samen met de misselijkheid).

Succes...

hoi,
kan je vertellen dat het erbij hoort.
je hb gaat zakken schijnbaar.je bloeddruk misschien wat langer.
ik reageerde heel erg op 110/60 . me hb gehalte was een grens geval dus 1 en 1 is 2 .
misschien eens die roosvice ferro ofzo speciaal voor je ijzer.
gr marjan

Heej,

Ik heb er ook last van hoor!
Ook bij mijn vorige zwangerschap!
Beetje rustiger aan en niet te snel opstaan!!
Volgens mij is dit alleen de eerste 12 weken!
Sterkte!

Ik ook! En tijdens mijn vorige zwangerschap ook! Ik had toen een onderdruk van 50 en dat schijnt wel vrij laag te zijn... Ben toen ook een aantal keer bijna tegen de vlakte gegaan, en nu is het niet anders. Alles een versnelling terug doen dus, zeker met opstaan van de bank of bed ofzo. Wat ook wel helpt is extra zout op het eten, en mij helpt dubbelzoute drop erg!

Groetjes!

bedankt voor jullie reacties,
ik had toch maar even de verloskundige gebeld.
ze dacht dat ik een lage bloeddruk had. dus moet ff rustig aan doen met opstaan etc.

gr.

Terug
Bovenaan