duizeligheid

Hoi

Voor de zwangere dames hier. Kan het zijn dat je in de eerste weken van je zwangerschap ook al veel licht in je hoofd kan zijn?? Heb hier de laatste week erg veel last van overdag. Het komt en het gaat...... Ben op vakantie dus kan niet echt wat laten testen wat betreft ijzer enzo... maar misschien klinkt het iemand bekend?? Weet pas na het weekend of ik zwnager ben ofzo??
 
Hoi,

Ja hoor dat kan, je lichaam begint direct extra bloed aan te maken en je bloeddruk zakt iets, daar kan je duizelig van zijn!
Ik heb het zelf ook veel, ik heb altijd een zakje dropjes bij als ik zwanger ben, niet teveel eten, maar een paar per dag als je licht in je hoofd bent doet mij goed!
Rustig op staan en gaan zitten/liggen als je heel duizelig bent! (vandaag bij de gyneacoloog ging er 1 neer, die stoten hard haar hoofd)

Succes Gr MJ
 
Hey

Ik heb het ook heel erg gehad in t begin en toen wist ik eerst niet eens dat ik zwanger was, vriendin vroeg nog ben je soms niet zwanger! Hihi ja dus. Na een paar wk was t weg. Komt goed dus.

Gr. Tamjo
 
oke............... dan moet ik nu nog even in spanning afwachten.............. hihi
Maar bloeddruk is gewoon aardig oke. Heb hier wel een tester. Alhoewel ik natuurlijk niet weet wat normaal is voor mij....
 
Ik ben de afgelopen weken ook erg duizelig geweest en mn hb was heel goed 9.4 en mn bloeddruk was 100/60.
Eet als ik heel duizelig ben ook een zout dropje en het helpt goed.

 
@marian24: je kan wel wat info vinden over wat een normale bloeddruk is (120-80) en er staat vast wel ergens op het net wat een lage en of hoge bloeddruk is.

En ik zal gewoon naar en drogist gaan en daar een test halen.
 
Ik had ook wat last van lage bloeddruk in het begin.
Er gaat natuurlijk veel bloed naar je baarmoeder daar gebeurt nu vanalles
Vandaar dat je je duizelig kan voelen.
Rustig opstaan, langzaam bewegen.
Af en toe iets zouts eten hielp mij goed - cup a soeppie bv. Dan heb je meteen zout en vocht binnen.
Maar wel oppassen met zout tijdens je zwangerschap - bij lage bloeddruk ok maar wen er niet teveel aan.
Ik lees vaak dat zwangere vrouwen zuinig moeten zijn met zout.
Je lichaam maakt vanzelf meer bloed aan en je bloeddruk stijgt vanzelf weer - dit gaat voorbij.
Als je bloeddruk weer goed is - wees dan ook weer zuinig met zout. Neem voldoende rust
 
ik heb het al me hele zwangerschap steeds :S bloeddruk is steeds goed suiker is goed alles is al getest maar heb er nog steeds last van.. word er gek van.. en ik word er ook echt misselijk van en ben dan meteen de hele dat duizelig en ziek tegelijk vreselijk:(
 
Terug
Bovenaan