duizelingen

Hoi

Ik heb sinds vandaag last van duizelingen, ik ben voor zover ik weet niet zwanger, we hebben het zondag niet veilig gedaan omdat ik dacht dat ik niet vruchtbaar ben maar ik heb sinds vandaag echt last van duizelingen, ik had dat bij mijn eerste zwangerschap ook maar niet zo snel, pas na een week dat we gevreeen hadden, komt iemand dit bekend voor of komt het misschien door het warme weer??

Gr. X
 
Hey,

Ik heb dit ook gehad vanaf ongeveer een week voor dat ik ongesteld moest worden en daarna nog 2 weken. Ik had er vooral 's morgens last van als ik opstond, maar soms ook ineens overdag. Ik ben nooit flauwgevallen, maar moest dan telkens wel even gaan zitten. Achteraf bleek ik toen  wel  zwanger te zijn.
De huisarts heeft toen bloed getrokken en bleek: ijzertekort en laag gehalte aan witte bloedcellen.
Maar dit moet niet het geval zijn. Met het warme weer gaan je bloedvaten ook wat meer open staan waardoor je lichaam ook wat meer moeite moet doen om  je bloed  rond te pompen. Het kan dus allebei.
Als het blijft aanhouden misschien toch maar eens langs de huisarts om te laten checken.

Groetjes,

Erika (14w)
 
Terug
Bovenaan