dun baarmoederslijmvlies na curettage

<p>Zijn er dames dit ondanks het uitblijven van groei van het baarmoederslijmvlies toch zwanger geraken?</p><p>Sinds mijn curettage (6 maanden geleden), stelt mijn menstruatie nauwelijks iets voor (1 dag).</p><p>Asherman werd uitgesloten door hysteroscopie.</p><p>Echo tijdens eisprong toont bij herhaling geen groei van het BMS (4mm).</p><p>Volgens de gyn is er geen kans meer op zwangerschap.</p><p>Zijn er toch succesverhalen?</p>

Ik had 6 maanden na mijn curettage ook een bms van 4 mm bij een echo tussen eisprong en menstruatie, mijn menstruaties waren ook echt heel licht (wel 2 dagen, maar zo weinig dat het amper de moeite waard was om meer dan een inlegkruisje te gebruiken zegmaar).
9 maanden na de curettage had ik nog een keer een echo (vooral om naar de niche te kijken die bij de eerdere echo ook ontdekt was) en toen was mijn bms toch weer 6,5 mm en te zien dat ik net een eisprong had gehad. Nog geen twee weken later had ik een positieve zwangerschapstest in handen en inmiddels zit ik in het derde trimester van die zwangerschap.

Ik denk dat er toch nog wel hoop is dat je lijf het weer op gaat pakken! ;) Ik gun het je van harte!

Ik heb na mijn curretage ook onregelmatige cyclus gehad met dun baarmoederslijmvlies etc. Ben naar stheopaat gegaan en daarna herstelde alles zich weer. Nu een gezonde dochter van 9 weken. Misschien kun je kijken of dat iets voor je is?

Terug
Bovenaan