dun en zwanger

hoi hoi

ik ben mijn hele leven al dun/mager en wordt niet dikker, vind dit niet leuk en zou graag dikker willen worden, maar wordt het niet.

nu ben ik net zwanger 5 weken en ik ben bang dat mijn lichaam het niet aan kan, of dat ik misselijk wordt en nog magerder word... dat is toch niet goed???

ik ben ook bang dat de dokter of vk er commentaar op gaat geven ofzoiets.

ben echt bang dat ik het niet aan kan of dat de dokter er wat van zegt ofzoiets..........


wie heeft dit ook?


er staat dat je goed en gezond moet eten, maar 7 boterhammen krijg ik echt niet weg en 5 ardappelen ook niet.
ik eet vijf boterhaamen per dag of s'morgens brinta en eet drie aardappelen ofzoiets


tobi

tobi

 
hahaha, waar een mens zich allemaal zorgen over kan maken.... Maak je vooral geen zorgen. Het gaat niet om het vet dat je wel of niet hebt. De baby moet er uiteindelijk ergens uit en dat heeft niets te maken met hoe dik of dun je bent. Dikke mensen kunnen een bekkenvernauwing hebben, en dunne mensen hebben ook zo'n 10 cm (precies de omtrek van het hoofdje) ruimte bij het bekken. Lekker genieten dus en eten wat je kan.
Stephanie
 
hoi,

maak je vooral geen zorgen ik was zelf ook zo mager als een spriet nu nog wel maar bij mij eerste zwangerschap woog ik in het begin 48kg na 9mnd 62kg en het is er goed uitgekomen baby van 6pond (netjes toch).
ook jou lichaam kan het zeker aan!

groetjes monique
 
Ik denk dat dat bij jou ook wel goed zal komen. Ik ben ook redelijk dun, sommigen vinden mager (58 kg bij 1.72) en ben nu 32 weken zwanger. Ik krijg zeker geen 7 boterhammen weg, en warm eten op dit moment ook niet zo goed meer. Toch ben ik al 10 kilo aangekomen en heb ik op mijn hele lijf een vetlaagje gekregen. Zal wel reserve zijn voor de borstvoeding. Goed, mijn kleintje moet nog geboren worden, maar ik heb er alle vertrouwen in.
groetjs
greet
 
Hoi,
Ik zou me niet al te druk maken hoor, ikzelf was te dik toen ik zwanger werd en krijg ook geen 7 boterhammen op hoor. Ik heb wel gehoord van iemand die echt te dun was dat als je lijf het niet aankan omdat je te dun bent je ook niet meer ongesteld word en dus ook niet zwanger, dus dan zal het wel goed zitten.
Ik pas nu na 32 weken nog steeds in mijn normale spijkerbroek en kom dus bijna niks tot heel weinig aan en toch gaat alles goed, dat zegt dus niet zoveel.
Groetjes TIna
 
Terug
Bovenaan