dun, futloos haar

Hoi allemaal,

Ik ben nu 10wkn en 2 dgn zwanger. En mijn haar... pffff... hopeloos...
Ten eerste kreeg ik ontzettende last van roos.... zo erg, dat ik naar de dokter ben gegaan. Die heeft mij een middeltje gegeven, iets van ketanzinol of iets? DIt was 4 weken geleden. Ik gebruik ook nog eens een anti roos shampoo.... Het is wel minder maar nog niet weg. Mijn haren worden steeds dunner. Je kan zo door mijn hoofdhuid heenkijken zeg maar. En vet en futloos. Ik was zo trots op mijn lange  mooie haren (net boven mijn billen) maar er is niks meer van over. En overal lees ik dat vrouwen er juist een dikke bos van krijgen... moet dat bij mij nog komen????

Groetjes

hoi hoi

ik ben nu 24+4 zwanger en ik heb al een tijdje last van haar uit val soms heb ik de plukken in mij hand zitten is niet echt een pretje maar het zal allemaal wel door de hormonen komen   hoop dat het snel wat minder word straks hou ik geen haar meer over hahaha hoop wel dat het iets dunner zal worden want ik heb best wel dik haar van mezelf we merken het wel als het maar stopt met uitvallen

liefs manny

Hoihoi!
Zo rond de 25 weken had ik  er ook heel erg last van.
Ben naar de kapper gegaan en heb gevraagd wat ze HIERVAN nog konden maken.
Ze hebben ´t een stukje korter gemaakt en wat krullers ingezet.
Die krullen had ik nog nooit gehad maar ´t resultaat mocht er wezen.
Voelde me meteen stukken beter.
Ben nu 37 weken en wil ´t voor m ´n bevalling (als dat lukt) nog ff laten bijwerken.
Veel fun en succes!
Groetjes Charly.

Ketokonazol............mijn vent moet het ook gebruiken tegen schilfers door eczeem, roze troep vind ik het. Maar ja als het helpt.
Sorry meid ik ben ook gezegend met een volle bos.........terwijl het normaal nogal dun is. Mijn haar hebben ze vorige keer zelfs helemaal uitgedunt omdat het te zwaarwas vertelde de kapster. Dat ik dat nog mocht mee maken.
Ook is mijn haar nu glad en glanzend terwijl het normaal pluis haar is.
Ja wat de hormonene allemaal niet met je kunnen doen.
Heel veel succes!

Groetjes Lillian

Hmmm....ik had best redelijk zittend haar...en nu na bijna 20 weken zwanger te zijn ziet het er niet uitslap...slap....slap!!!!!ben naar de kapper geweest en ze hebben geprobeerd et een beetje voller te laten lijken met knippen maar et hangt gewoon slap...waardeloos gewoon....maarjaals ik me leuk kleed en wat make up op heb....valt de schade mee hoor!!!!!

Over 5 maanden is dat allemaal weer voorbij he!!!!!!!!

Succes en sterkte dan maar!!!

Groetjes Gea

als ik je een klein adviesje mag geven. Stop met het gebruik van de anti roos shampoo. Dat je het middeltje van de dokter gebruikt is genoeg. Was je haar met een lekkere shampoo van de kapper. Ik weet niet of je je haar ook verft of dat je een spoeling er in heb, anders een shampoo voor gekleurd haar of futloos haar. De anti roos shampoo beschadigd namelijk je hoofdhuid. Die word al aardig schoon gemaakt door het middeltje van de dokter, dus is een extra antiroos shampoo niet nodig.

helaas word het haar niet bij iedereen voller en mooier!!!!

groetjes Gupppie

Terug
Bovenaan