dunne ontlasting bij Omneo ( nutrilon) voeding

Hoi hoi,

Ik geef mijn dochter al een aantal maanden de Omneo van nutrilon. Mijn oudste heeft deze ook gehad ( zij voor het spugen de jongste voor het moeite hebben met poepen bij de gewone nutrilon). Ik kaqn me van haar niet herinneren dat haar ontlasting bijna waterdun was. Volgens het CB is de voeding wel aangepast en is die nog laxerender. Maar zo???

ZIjn er meer kindjes die dit ook hebben? Hoor het graag?
 
Hoi Daan,

Mijn zoontje krijgt ook Omneo, maar hij tegen het spugen. Hij kreeg ook zo enorm dunne ontlasting. Het CB van mij adviseerde mij toen om het te mixen met gewone Nutrilon. Bijvoorbeeld 4 scheppen Omneo en 2 schepen normaal.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt....

groetjes Vanessa
 
Dit hebben we ook al geprobeerd maar dan heeft ze zelfs met 1 schepje gewone nutrilon al moeite met poepen. Ben aan de ene kant wel blij dat het bij jullie ook zo dun is. Ligt het dus niet aan mijn dochter.

groetjes
 
Hoi Daan,

Jammer dat dat niet werkte bij jouw kindje. Dan weet ik het helaas ook niet. Misschien dat iemand anders je nog kan helpen...........

succes Vanessa
 
Hoi Daan,

Misschien moet je eens overgaan op friso comfort! Wel eerst mengen he met omneo. zodat je kindje zn/haar (?) darmen er rustig aan kunnen werken. Bij mijn dochter werkt friso comfort erg goed tegen spugen en haar ontlasting is prima.

Succes Helen
 
Hoi Daan,
Geef je er ook extra Johannes Broodpitmeel bij? Dat werkt namelijk ook laxerend. Mijn Sophie zit ook op Omneo met broodpitmeel tegen het spugen en heeft soms water-poep. Meestal nadat ze van het kinderdagverblijf komt. Het kan zijn dat dat komt van de drukte op het verblijf (stress-diaree) of van het feit dat ze daar gekookt water geven ipv Spa blauw. Heel veel succes! Groetjes, Kristie
 
Terug
Bovenaan