dunne ontlasting door nutrlilon Johannesbroodpitmeel

<p>hallo goedemorgen , ik heb een vraag ik heb een baby van 1,5 maand , hij heeft last van een verborgen reflux hij slikte ze eigen spug door , en had last van maagzuur en soms gaf hij een klein mondje terug , nu ben ik 2 dagen gestart met johannesbroodpitmeel van nutrilon 150/1 schep nutrlilon  omdat mijn dokter het adviseerde ik zelf geef herobaby als voeding. ,maar sinds de jbp merk ik dat hij hele dunne ontlasting /diaree heeft  en nu 3/4 volle poepluiers op een dag heeft terwijl hij normaal 1 heeft en dat is toch vgm niet helemaal goed ? Ik ga er nu ook mee stoppen  weten jullie misschien een ander middel om te verdikken? </p>
 
Mhh.. miss zou je jbpm op natuurlijke basis kunnen proberen? In Nutrilon zitten nog andere stoffen toegevoegd. Misschien haalt het iets uit.
Onze kleine had het ook een weekje, maar het is nu weer normaal qua ontlasting. Wel nog 2/3 keer, maar niet meer bijna elke voeding. Wij gebruiken ook Nutriton.
Plast je kleine nog goed? 
 
Wij hebben hetzelfde probleem gehad. We werden er gek van, 4x verschonen op een dag en van top tot teen onder. We kregen toen de tip om jhbm van de tuinen te halen, dat is biologisch en na dag 1 waren wij van het probleem af. We hebben meerdere vrienden deze tip gegeven en die geven ook aan dat het heel goed werkt. Wellicht het proberen waard? 
 
Mijn zoontje heeft ook al heel lang dunne ontlasting, geen idee dat dat van de nutriton kon zijn!! Ga morgen gelijk die van de Tuinen halen, bedankt voor de tip!
 
Terug
Bovenaan