dunne ontlasting

hoi
ik gebruik nu omneo,anouk haar ontlasting is nu vrij dun,zou dit goed zijn ?om er dan mee door te gaan bedoel ik,het moet ook niet te dun worden.wil ook niet steeds wisselen met voeding.weet niet wat het beste is?
iemand ervaring?
gr petra

Hoi,

Mijn dochter heeft ook vrij dunne ontlasting en dat of schijnt ook normaal te zijn bij omneo ( zij krijgt al twee maanden omneo)  omdat de voeding al voorverteerd is en dit ook in principe de bedoeling is want omneo gebruik je bij obstipatie, kramp dus zou zeker niet te snel overstappen babyvoeding heeft minimaal twee weekjes nodig om zijn werk te doen maar zoals ik al eerder heb gemeld  groene ontlasting, heldere  mondjes terug geven ( waar je dan weer johanes broodpitneel ) voor kan gebruiken en  dan de dunne ontlating is vrij normaal maar als je het niet vertrouwd  bel dan even naar je cb. ik was gister daar en meryem was gegroeid in vijf weken van 5270 naar 6300, van 58 cm naar 62 centimeter en ze zit iets boven het gemiddelde doet het  goed, en ze adviseerde mij om gewoon door te gaan met omneo voorlopig in ieder geval tot zes maanden.

groetjes Bianca  

Terug
Bovenaan