Dunne streepjes op de test


Hallo dames

Voor wie er zwanger is gefeliciteerd.
Misschien dat jullie mij kunnen helpen
Ik heb een test gedaan aangezien ik last had van me borsten nu heb ik er s;middags 1 gedaan omdat ik niet kon wachten en toen nar 3 minuten kwam er een heel licht streepje te staan in het venster. Vanmorgen heb ik er nog eentje gedaan en toen had ik weer een dun streepje er in staan.
Kan iemand mij vertellen of wat ik nu moet doen ? en ben ik dus misschien zwanger ;-)


Dank jullie wel
 
Gefeliciteerd, je bent zwanger! Er kan alleen een (licht) streepje komen te staan als er HCG in je urine zit en dat zit alleen in je urine als je zwanger bent!
Fijne zwangerschap, Kiki
 
Ik denk dat wij jou mogen feliciteren want ook licht positief is positief!

De mijne was ook maar licht maar ik heb inmiddels een pracht van een zoon van 5 weken :)

groetjes jane
 
Gefeliciteerd hoor, een streepje is een streepje. Je hebt nu eenmaal dat hormoon in je urine nodig om een streepje te krijgen....
genieten maar.
Liefs Suus
 
Hoi Natas,

Nou, volgens mij zitten we in hetzelfde schuitje. Heb ook net een test gedaan (huismerk) en die gaf ook een heel licht streepje. Volgens de ha ben ik gewoon zwanger. Hij zegt dat het niet uitmaakt hoe licht of donker het streepje is. Een streepje is een streepje. Ik twijfel ook nog hoor, vooral omdat ik (denk ik) niet overtijd ben.

Zullen we er maar gewoon van genieten?

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
 
Gefeliciteerd je bent echt zwanger. Wat verstandig is om nu foliumtabletten te kopen. Die moet je nu gaan slikken. En opletten wat je eet. Maar op internet kun je alles lezen.

Succes en geniet ervan
 
Terug
Bovenaan