Duo kinderwagen/buggy

Hoii, ik vraag me af of jullie ook tips/advies hebben voor een duo kinderwagen/buggy voor een baby en peuter. Het zou handig zijn als de maxicosi hierop geklikt kan worden. Ik verwacht in augustus mijn tweede kindje en ben op zoek naar een andere kinderwagen.

Hoi hoi,
wij hadden er 1 van thule maar ik vond deze niet fijn, ze zitten achter elkaar en er is niet veel ruimte ertussen. Daarnaast is het onderste zitje kleiner terwijl je daar je oudste kindje plaatst.
helaas heeft de dubatti geen duo wagen, toen niet. Dat was onze eerste en die reed zo fijn ! Luchtbanden en erg flexibel makkelijk op te klappen. 

hebben de kinderwagen al weggedaan en een duo buggy gekocht, scheelt veel plek in de auto en net zo makkelijk nu ze ouder zijn.
Succes!

Hoi
Ik verwacht in maart mijn 2e en heb al een zoontje van bijna anderhalf. Wij hadden een Joolz Geo en hebben nu de wiegbak voor eronder gekocht. Het is echt een heerlijke kinderwagen, dus ik verwacht dat het ook goed zal bevallen met 2 kids erin. Over 3 maanden kan ik je meer info geven over het gemak ervan. ?Succes nog met je zwangerschap!

Mountain buggy duet! Wij zweren erbij! Dochter is 2,5 en zoon 5 maanden. Past door elke deur en ze zitten naast elkaar. Erg duur nieuw, maar is goed op marktplaats te vinden. Geweldig voor dagjes dierentuin, je kan ook op smalle paadjes lopen en beide kids zien alles. Ook fantastisch in het bos. Wij zijn echt verkocht ? Gekocht trouwens na tips hier op het forum.

Bugaboo donkey gebruiken we, is ook om te zetten naar mono wagen met boodschappenmand ernaast. Nadeel vind ik dat je hem niet zo even in de auto dumpt. Daarvoor heb ik een simpele tweedehandse tweelingbuggy gekocht, die ligt standaard in de kofferbak.

Wij hebben ook een Bugaboo Donkey. Ik ben nu ruim 38 weken zwanger dus kan nog niet delen hoe het is om twee kinderen naast elkaar te hebben maar het is wel een hele fijne wagen! Ik ben zelf niet zo'n fan van onder/boven dus dit was de enige optie. Ik vind nu het zitje in combinatie met de boodschappenmand al super handig. Nadeel is dat het zitje wat smaller is dan in een normale kinderwagen maar het past nog prima (ons zoontje is 16 maanden en 11 kilo) en we kunnen nog wel even vooruit!

Wij hebben een abc zoom en we zijn er erg blij mee, hebben m veel gebruikt! Zelfs afgelopen zomer met 4 en 2 jaar zaten ze er nog in met dagje weg ? koelbox erbij en genoeg ruimte. Ze zitten bij deze duowagen achter elkaar, mooi smal om overal tussen door te kunnen en je kunt de zitjes voor als achteruit erop zetten dus kunnen beide kanten op kijken. Er zit een normale kinderwagen bak bij en normale 'grote' zitjes en de maxicosi kan er ook op (met adapters) Geen spijt van gehad dat we m gekocht hebben! 

Terug
Bovenaan