Duo kinderwagen?

<p>Hi iedereen,</p><p>Ik ben in verwachting van ons tweede kindje. Als de baby geboren wordt is mijn eerste 19 maanden. Veel te jong om altijd te moeten lopen vind ik. Daarom dit onderwerp. <br /><br /></p><p>Heeft iemand toevallig ervaring met soortgelijke situatie?  Aan de ene kant wil ik een wagen waar een ligbak en een zitstoel naast elkaar kunnen want dat lijkt me gewoon gezelliger maar een wagen waar ze achter elkaar zitten lijkt me praktischer maar dus niet zo leuk. Help dus!;)</p><p> </p><p>Alvast bedankt!!</p>

Hoi! Ik heb een tijdje terug een topic hierover gehad die ging over meerijdplankjes, meerijdzitjes etc onder 'baby' geloof ik. Ik ben uiteindelijk voor de Topmark 2 gegaan (tweedehands). Wel een tandem wagen maar als de baby kan zitten, kunnen de stoeltjes ook tegenover elkaar gezet worden. Succes!

hoi mijn kindjes schelen 18 maanden.
Wij hebben een kar dat ze achter elkaar zitten. voordeel is dat je echt elke winkel nog inkomt en je draaicirkel klein is.
je kan de stoelen zelf zetten hoe je wil. dus naar voren kijken naar jou kijken of naar elkaar toe. een ligbak en maxi cosi past er ook op.
die van ons is ook makkelijk in te klappen en past in mijn Fiat Panda.
Ik vind het nog steeds de beste aankoop van alle twee de kids.
nu 1,5 en 3 en we gebruiken hem nog steeds. bv in de dierentuin of lange stukken wandelen. Dan kunnen ze uitrusten of zelfs even slapen.

Testen in de winkel. Wij wilden geen Bugaboo en kwamen thuis met een Bugaboo ? Kinderen naast elkaar dus. Onder elkaar vind ik persoonlijk niets. Achter elkaar was prima, maar ik vond de wagens erg zwaar rijden.

Hallo, 
wij gingen ook voor een Bugaboo Donkey, nooit problemen mee gehad, wij passen overal binnen Dus echt wel tevreden van 

Wij hebben de Mountain Buggy Duet. Kindjes schelen 24 maanden. Smalste tweelingwagen die er is! Echt een topding, ook voor het bos, lange uitstapjes, etc. Succes!

Ik ben ook nog op zoek en lees dus even mee. Bij onze oudste twee (toen 1 en baby) hebben we een wagen gehad waarbij de kindjes achter elkaar zaten/lagen. Die vond ik zo enorm zwaar sturen en onhandig dat we die snel weer weg hebben gedaan. Bij ons volgende kindjes is de middelste net 2. Ik wil nu graag een small wagen waar baby en peuter naast elkaar kunnen. 

Ik neem aan dat je al een wagen hebt, zelf hebben we nuna demi grow zit dadelijk 15 maanden tussen onze kindjes. Om helemaal een nieuwe wagen aan te schaffen is misschien nogal prijzig.
maar zie ook steeds vaker zitjes voor op je bestaande wagen. Mijn schoonzus heeft nu de just sit en dat ziet er ook wel heel handig uit. kunnen ze toch stukjes lopen en rusten.
succes met je zoektocht

Terug
Bovenaan