Duo kinderwagen

Ik zoek een duo kinderwagen omdat mijn jongste in juli geboren gaat worden en de middelste dan 1.5 jaar is. Nu kan hij dan al wel stapjes zetten maar de oudste gaat naar school en dat is op loopafstand dus wil graag een duo kinderwagen aanschaffen.

Welke hebben jullie?

Haihai,
Hier n jochie die 1 jaar en 9 mnd was toen zn zusje kwam. Wij hebben de bugaboo donkey 2. Tweedehands via marktplaats. Ze kunnen elkaar zien en zitten nu geregeld hand in hand naast elkaar. Ik kan overal tussendoor.. en hij rijdt heel licht. Ben super enthousiast erover! Ook is hij gemakkelijk smaller te maken en om te bouwen voor 1 kindje wat wij toch ook vaker doen dan we van te voren dachten. Mn zoontje is nu ruim 2 en mn dochter ruim 6 maanden en we gebruiken m dagelijks. Mn zoontje zit de heenweg naar de winkels altijd en in de winkel, na de supermarkt mag hij zelf lopen. Vind t ideaal!

Wij hebben ook twee kinderen met weinig leeftijdsverschil. Een duowagen is echt een aanrader!
Smalle kinderwagens die makkelijk door smalle paadjes zoals de kruitvat kunnen zijn bugaboo Donkey, maar die vonden we ook tweedehands ontzettend duur. We zijn toen uitgekomen bij Mountain buggy, ook tweedehands. Niet zo heel flitsend zoals de Donkey maar ook een ontzettend fijne duowagen in gebruik!

We hebben een Joolz Geo. Nog niet als duo gebruikt omdat spruit 2 er nog niet is. Hij blijft als duo zo smal als nu enkel. Het is een fijne wagen, wendbaar en ook fijn voor mensen met een lengte vanaf 1.70 door de grote pasruimte. 

We hebben vorig jaar meteen een (nieuwe) Geo gekocht en nu de uitbreiding. Een Geo kun je vaak voor een goede prijs tweedehands weer kwijt. Succes! 

Wij hebben een Cybex Gazelle S. Ik vind dit type ideaal omdat je wagen niet breder wordt. Met veel andere wagens zitten/liggen ze naast elkaar. In winkels is soms überhaupt een kinderwagen al lastig, laat staan als je wagen dan nog breder is. Voor ons een heel fijn model en heel tevreden ermee.

Terug
Bovenaan