Duo seat op de Mutsy IGO?

<p>Ik ben in januari 2019 uitgerekend en vorig jaar heb ik de Mutsy IGO gekocht. Nu zie ik dat ze voor de Mutsy IGO (die tegenwoordig I2 heet) ook een dou seat hebben. <br /><br />Heeft een van jullie enig idee of die duo seat ook veilig op de IGO te bevestigen is? Dit kan ik nergens vinden. Maar naar mijn inzien zijn de 2 modellen nagenoeg het zelfde. <br /><br />Ook had ik zitten kijken voor de Buggypod (een soort zijspan voor aan je wagen) maar volgens mij kan die ook niet bevestigd worden aan de Mutsy IGO? <br /><br />Je heb ook de meerijdplankjes maar ik ben bang dat mijn kleintje (nu 1 jaar en 4 maanden) daar niet stevig genoeg op blijft staan en dat je zelf je voeten breekt over het uitstekende wiel? <br /><br />Aangezien mijn kleintjes straks 1 jaar en 7 maanden schelen wil ik wel een passende oplossing</p>
 
Gewoon ff bellen met of langsgaan bij een babyzaak. 
Ik heb de Stokke Trailz vorig jaar oktober gekocht en nu weer zwanger en binnenkort uitgeteld; bij een bezoek onlangs aan een babyzaak kwamen wij erachter dat we onze huidige wandelwagen niet kunnen gebruiken voor 2 kinderen; zelfs de maxicosi die wij hebben (van Stokke) past alleen op een Stokke wagen. Dus wij gaan voor een nieuwe duo wagen. Die van Bugaboo en Uppababy Vista heeft onze aandacht.. de Joolz ook, die ziet er heel mooi uit maar heeft tov de andere veel minder opties en lijkt me niet praktisch. 
Ik kende de duowagen van Mutsy nog niet, die ga ik morgen ook even testen, ben dan toevallig op pad bij een babyzaak. 
 
Ik heb begrepen dat de duoseat voor de I2 ook op de IGO past (zelfde model, andere naam). 
Via verschillende babyzaken (prenatal, babypark, babydump) te horen gekregen dat ze inderdaad op de hoogte waren van de duoseat, maar dat het nog onduidelijk is of en wanneer deze op de markt komen. 
 
Terug
Bovenaan