duo tandemwagen?

Hallo allemaal,

Ik ben de trotse moeder van een éénjarig dochtertje en nu is de tweede alweer op komst. Omdat ze nog niet kan lopen als nummer twee zich aandient zat ik te denken om een tandemwagen te kopen. Maar wat een bakbeesten zijn dat zeg! Heeft er iemand een goede tip welke ik het best kan kopen. Ik vind naast elkaar wel veel gezelliger maar dan kun je volgens mij de winkels ook niet meer in!

Ben benieuwd naar jullie reactie!!
Alvast bedankt.
Groetjes Liesbeth

hoi mijn vriendin heeft de tandemwagen naast elkaar van X adventure en die is ideaal!!!
alleen heeft ze moeite met de zeeman  (maar ja die is ook altijd volgepropt) en af en toe is t kruidvat wat moeilijk te begaan maar verers ideale wagen

Hoi Liesbeth,

Ik heb zelf een tweeling van 7,5 maand, en wij hebben de tweelingwagen van X-adventure gekocht.
In deze wagen zitten ze naast elkaar, en toch is dit de smalste wagen die te koop is.
De rugleuningen kan je onafhankelijk van elkaar verzetten.
Het enige nadeel van deze wagen vond ik dat de tweeling niet heel erg lang in de zogenaamde "nestjes"paste, moet wel zeggen dat mijn kinderen behoorlijk lang zijn!
Oh ja, nog een pluspuntje, de X-adventure is ook nog goed betaalbaar!!!

Ik hoop dat je iets aan de informatie hebt, en mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik het wel.

Groetjes Majella

De duo-wagen van Phil&Teds is ook handig! Ze zitten dan niet naast of voor/achter elkaar maar boven en onder elkaar. Explorer of E3 heet ie volgens mij....

Hoi Liesbeth,

Ik heb de urban jungle waar de kids (van mijn zijn ze 2 en 7 weken) naast elkaar. Zitten. Een handige en super wendbare wagen. En het leuke is dat ze naast elkaar zitten. Mijn dochter van twee vind het super en kan zo af en toe ook bij haar broertje kijken. En hij kan overal naar binnen, hij is namelijk smaller dan een rolstoel. alleen bepaalde winkels zoals de blokker of hans textiel kunnen we niet overal door maar dat komt omdat de gangpaden volgepropt zijn. Ik had hier ook al last van met een enkele wagen.
Succes en nog veel plezier van je zwangerschap.
Groetjes Anne

Terug
Bovenaan