Duo wagen

Wanneer ons derde kindje geboren wordt, is onze (dan) middelste anderhalf. Ik ben daarom op zoek naar een duo wagen, maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik twijfel voornamelijk tussen bugaboo donkey duo (maar vooral twijfel over de breedte, pas je door een normale deur?) en uppababy vista duo. Lees graag ervaringen of hele andere merken, ga ik daarna marktplaats verder afstruinen ;)

Ik heb zelf kinderwagen van twistshake duo die is heel fijn. Ik kan in alle winkels nooit problemen gehad. Het merk heeft vaak 50% korting ik betaalde ongeveer 400 euro normaal kost het 800-1000.
Ik heb alleen geen ervaring met die andere merken.

Wij hebben de Uppa Baby Vista gekocht met het oog op als we een tweede kindje krijgen.
Voor onze eerst vind ik het nu een ideale wagen!
Makkelijk in te klappen en hij rijd erg fijn.

Hoihoi. Wij hebben de bugaboo donkey. Ik heb echt geen problemen met de breedte! Ik kan zelfs de kruidvat door (wel met moeite maar het kan) hij rijdt erg licht en tis erg leuk het contact wat de kids onderweg hebben naast elkaar.
Momenteel gebruiken we hem alleen voor lange einden als duowagen. Voor de stukjes naar de winkel enz. loopt de oudste en dan maak ik er een enkele wagen van, die door het mandje ook bijzonder praktisch is voor de boodschappen..

Ik weet niet of je veel grote afstanden wilt gaan lopen. Mogelijk is het een idee als je je oude kinderwagen nog hebt om daar een universeel stoeltje op te zetten. Vooral handig voor de eerste periode van wieg en tegen de tijd dat je moet wisselen kunnen ze op een meeloopt plankje

Wij hebben toevallig gisteren een ABC zoom duowagen besteld omdat ons zoontje pas 14 maanden is als ik beval van de tweede. Van een collega gehoord dat dit een fijne wagen moet zijn en ook redelijk betaalbaar. Zelf kan ik dus nog niet uit ervaring spreken, maar wij hebben de gok genomen. We moesten toch een keer een keuze maken.

Bedankt voor alle reacties. Ik ga de merken die ik niet ken eens bekijken. Ben ook wel benieuwd naar de abc zoom. En mijn zorgen rondom de donkey zijn wel wat weggenomen. Marktplaats maar eens in de gaten gaan houden

Ik ben echt fan van de bugaboo donkey! Ideale wagen, rijd licht en je past overal doorheen, heb er nog geen problemen mee gehad dat ik ergens niet langs kon. Je klapt hem ook makkelijk in en bouwt hem handig om naar enkele wagen als je er maar eentje mee hoeft.

Terug
Bovenaan