Duobuggy voor peuter én newborn

<p>Hoi! </p><p>Over een maand ga ik bevallen van ons tweede kindje. Nou is onze dochter van bijna 2 niet in staat om lange stukken te lopen. We hebben nu een Bugaboo Cameleon 3 en een Koelstra Simba, maar wij willen eigenlijk een duobuggy waarin we onze kindjes samen kunnen vervoeren, aangezien we er graag op uit gaan. Mijn vraag: wie heeft hier goede ervaringen met een duobuggy voor een pasgeboren baby en een peuter? Welke heb je en hoe bevalt die?</p><p>ps: meerijdplankje vinden we niks en is ook niet geschikt voor onze ruggen qua houding (naast de wagen lopen), dus dat wordt hem sowieso niet. </p>

wij hebben een duo wagen(dus met 'grotere'banden).  ik weet niet of je dat bedoelt of echt meer een buggy?
onze wagen, city select baby jogger, past maxicosi/ligbak/buggyzit op. 
alle combinaties mogelijk. 
ze zitten achter elkaar waardoor je alle winkels in kan en korte draaicirkel. inklappen gaat soepel en past in mijn Fiat Panda. 
echt de beste aankoop ever voor de komst van 2e kindje.  
succes met de zoektocht 

Hier 21 maanden leeftijdsverschil tussen mn dochters (ondertussen zijn ze alweer ruim 2.5 jaar en 11 maanden) 
Wij hebben wel gekozen voor een plankje, maar ik hoef echt niet naast de wagen te lopen! Kan er nog prima achter lopen! Ik heb de Joolz wagen en Joolz plankje. Dat gaat écht prima.
Ben blij dat we niet voor een duowagen gekozen hebben destijds. Zelfs het plankje hebben we maar kort gebruikt, alleen de eerste 6 maanden. Toen was mn oudste dochter zo ver dat ze prima mee kon lopen of op de loopfiets en vanaf ruim 2 jaar wilde ze écht niet meer in de wagen (peuters haha...) Dus het plankje was een prima goedkope oplossing voor een paar maanden. En nu gebruiken we m dus zelden meer. Een duowagen zou ik amper gebruikt hebben, alleen de eerste 4 maanden misschien... 
Als we echt grote stukken wandelen zijn mn man en ik altijd samen en dan hebben we de Joolz en een losse buggy voor de peuter.

Hier 21 maanden leeftijdsverschil tussen mn dochters (ondertussen zijn ze alweer ruim 2.5 jaar en 11 maanden) 
Wij hebben wel gekozen voor een plankje, maar ik hoef echt niet naast de wagen te lopen! Kan er nog prima achter lopen! Ik heb de Joolz wagen en Joolz plankje. Dat gaat écht prima.
Ben blij dat we niet voor een duowagen gekozen hebben destijds. Zelfs het plankje hebben we maar kort gebruikt, alleen de eerste 6 maanden. Toen was mn oudste dochter zo ver dat ze prima mee kon lopen of op de loopfiets en vanaf ruim 2 jaar wilde ze écht niet meer in de wagen (peuters haha...) Dus het plankje was een prima goedkope oplossing voor een paar maanden. En nu gebruiken we m dus zelden meer. Een duowagen zou ik amper gebruikt hebben, alleen de eerste 4 maanden misschien... 
Als we echt grote stukken wandelen zijn mn man en ik altijd samen en dan hebben we de Joolz en een losse buggy voor de peuter.

Ik ook Urban Jungle Mountain Buggy duet. Niet veel breder dan de enkele wagen, dus past nog prima door deuropeningen. En je hebt niet het gevoel met een hele brede wagen te lopen. Door de brede banden ook erg fijn voor in het bos. Ik heb er nog een te koop staan (deze heeft er alleen geen reiswieg bij). 

Wij hadden een meerijdplankje maar dreumes wilde er niet op. Was ook steeds achter hem aan aan het vangen. Duo buggy is heel prettig. Ze zitten beide vast dus je kan nog eens ergens heen zonder dat de oudste een tantrum krijgt in de supermarkt en je die mee moet slepen haha. Ik zou een duo buggy voor naast elkaar die toch overal door kan aanschaffen en niet eentje waarbij ze achter elkaar zitten. Dat laatste is erg lastig sturen en enorm groot. 

Terug
Bovenaan