duoseat Mutsy kinderwagen

Wie heeft hier ervaring mee.

Ik kan namelijk een vrij nieuwe kinderwagen overnemen, dat is de Mutsy 4 rider single spoke (met 1 spaak dus) en hier kan een duoseat op, diegene die hem gekocht heeft, heeft hem ook daarvoor gekocht toen. Nou heeft zij hem niet als duo hoeven te gebruiken dus kan ik hem overnemen omdat bij ons nr 2 komt en daar zit dan 21 maanden tussen.

Het lijkt mij de ideale wagen, zodat ik soms met 1 kind en voor de langere stukken met 2 kinderen kan wandelen, dus ik vandaag informeren bij de winkel waar hij vandaan komt.

Nou blijkt het zo te zijn dan deze duoseat niet op de 4 rider single spoke kan en alleen op de urban (degene die ik dus net niet heb) kan.

Nou is mijn vraag:
zijn er hier mensen die ervaring hebben met het onderstel die eigenlijk niet voor de duoseat gemaakt is????
(soms heb ik namelijk het idee dat het verkooptruckjes zijn, want toen mocht het namelijk wel)

alvast bedankt.

Gr
 
Wij hebben hier indertijd ook naar gekeken (2006, alweer een tjjdje terug). Ik heb een 3 wielsonderstel en daar mocht het toen ook niet op ivm het risico op kantelen bij overhellen. Daar kon ik nog enigszins begrip voor opbrengen al kantelt mijn kinderwagen met 1 kind erin ook nooit....

Wat me uiteindelijk tegenhield was het feit dat het echt 2 zitjes zijn en je de eerste maanden toch een kinderwagenbak nodig hebt. Een baby kan je er niet in vervoeren, op zijn vroegst na een maand of 4....

Ik kan me uiteindelijk wel voorstellen dat het verkooptrucjes zijn......
 
de mutsy is een 4 wiel onderstel toch (4 rider?)

kijk anders eens op de mutsy site volgens mij kan het wel. heb het wel vaker gezien. ben zelf groot mutsy fan.
 
Er is een speciaal babynestje voor de baby te krijgen waardoor je hem/haar meteen al erin kunt vervoeren. Mijn vriendin had een mutsy 4 rider en heeft daar een duoseat op gehad. Beviel haar prima! Ik wilde hem destijds ook graag, maar had een ouder model onderstel waar ik de duoseat niet op kon gebruiken.

Ik zou gewoon even contact opnemen met Mutsy zelf. Op hun webpagina zal er best een contactadres/telefoonnr staan. Dan weet je het zeker.
 
Hoi Mama Conny,

Nou ik heb even gebeld en er kan geen duoseat op de single spoke, precies degene die wij dus hebben.

Hij kan alleen op de urban 4 rider, omdat hier het frame voor gemaakt is.

Het is wel een super oplossing maar nou moet ik toch gaan zoeken naar een andere.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan