Duowagen of andere tips?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Op dit moment ben ik zwanger van onze tweede. Als de tweede geboren wordt is onze dochter precies 2 jaar. Nu is zij erg bewegelijk en ondeugend. Ze gaat er nu al graag zelf opuit.</p><p>Nu hebben wij een prima kinderwagen. Het is natuurlijk zonde als deze bij de volgende niet gebruikt kan worden. Daarom dacht ik dan doe ik de baby in de draagzak en mijn dochter in de wagen. </p><p>Maar nu gaan ze ook vaak naar opa en oma en op die manier kunnen opa en oma dus niet met 2 kindjes wandelen. </p><p>Iemand tips? Toch een duowagen kopen? </p><p>Zo'n plankje kan niet op onze wagen en onze dochter blijft daar denk ik ook niet op zitten.</p>

Hier hetzelfde, mijn dochter is straks 1 jaar en 10 maanden als de baby er is. Ik zit ook in dubio.. denk dat ik het afwacht tot de baby er is. Dan kijk ik of het haalbaar is met draagdoek + kinderwagen, of mn dochter op de loopfiets. Ik kan wel een meerijplankje achter de wagen plaatsen, maar dit loopt voor jezelf niet zo lekker en ik denk dat mn dochter dat na 10 minuten ook wel beu is, haha. 
Als ik toch merk dat het niet handig is, koop ik tweedehands een simpele duowagen. Die verkoop ik dan later wel weer door. 
Een vriendin van me is 3 weken terug bevallen van haar tweede kindje, haar oudste is 1 jaar en 8 maanden. Zij heeft een dure buggaboo duowagen gekocht, maar zegt altijd toch de enkele wagen te pakken en haar dochter loopt ernaast of op de loopfiets. Ze heeft een beetje spijt van de dure aankoop.
Dus ik wacht het maar even af.. een andere wagen is gauw gekocht als het nodig is.

Terug
Bovenaan