duowagen of id?

A

Anoniem

Guest
een vraagje aan de moeders die alweer zwanger zijn

WIj hebben een kindeje van ruim 8 maanden en ben nu bijna 3 maanden zwanger van de tweede.
Wij zitten er over na te denken hoe dat straks moet als we weg gaan. onze 1e is dan als alles goed blijft gaan 14 maanden dus kan ze nooit altijd aan de hand meelopen(als ze al loopt) en zo.n meerijdplankje lijkt me ook niet de ideale oplossing.
Dus blijft over om een nieuwe kinderwagen(duo) te kopen.
Is behoorlijk prijzig. Je hebt wel verschillende maar toch blijft het duur. Misschien iemand een adres waar je goedkoper aan zo'n wagen kan komen?
Alle tips zijn welkom

groetjes marianne

Hoi!
Wat leuk zeg! Wij zitten in het zelfde schuitje. Ook mijn zoon is nu ruim 8 maanden en ik ben ook bijna 3 maanden zwanger! Ik ben naar een winkelgeweest. Zo'n officiele 2lingwagen is hartstikke duur. Ik ga voor een duo wagen achter elkaar. In de voorste gaat de oudste en het achterste zitje kan helmaal plat. Je kan er een "babynestje" bij kopen. Soort reiswiegje. Deze leg je dus op de achterste zit plek. Ik heb de wagens gezien vanaf 160 euro. Dat babynestje kan je kopen vanaf 50 euro. Maar ik zag ze ook op marktplaats staan (al ben ik daar niet zo'n fan van) Je kan ook een soort van zitje met een wiel kopen. Die klik je aan jw wandelwagen vast. Volgens de verkoper zijn het on- dingen om te bevestigen. Ik vond het persoonlijk er niet uit zien, maar dat is een ander verhaal. Hoe reageert jou omgeving trouwens op je zwangerschap? ik krijg veel verbaasde reacties: nu al? wat snel? wat zal jij het druk krijgen! Vind ik wel een beetje jammer... maar goed! Succes met alles, en kom je nog een andere oplossing tegen...ik hoor het graag!

Groetjes!

Hoi hoi,

Elize is geboren toen Hjerre 14 maanden was. Ik zat/ zit dus in het zelfde schuitje als jullie.
Ik weet natuurlijk niet wat voor merk kinderwagen jullie nu hebben, maar op www. baby-s .nl heb je de buggypod staan.....Dat is een soort inklapbaar wagentje/ buggy voor aan je gewone kinderwagen. Ik wilde hier ook eerst voor gaan, maar helaas paste de buggypod niet op mijn wagen en heb ik dus wel een dubbele bak gekocht.
Ik heb er spijt van, omdat de bakken van de wagen erg smal zijn. Elize is nu 4 maanden en past er niet meer in........

Veel succes met zoeken..

Groetjes Hanneke

hallo moeders,

ja die 'aanhangwagens' heb ik ook gezien maar ik vind dat echt geen gezicht en zie mezelf daar echt niet mee lopen.
En mijn man vindt die duowagen achter elkaar niet mooi. Dus hij wil eigenlijk een nieuwe wagen naast elkaar. maar die zijn echt duur en ik heb ook al gezien dat die zo smal zijn.
Dus heb ik hem gisteren toch proberen over te halen voor zo'n duowagen achter elkaar. een leuk kleurtje ofzo. dan ziet het er nog een beetje leuk uit.
En ik heb nog geen readties uit de omgeving. Alleen mijn ouders weten het nog maar. en m'n ma zei dat ze het al had gemerkt en niks negatiefs ofzo. Maar ik zie er wel tegenop om het verder te vertellen, vooral om de negatieve reacties.
maar ja. het gaat er eigenlijk niet om wat anderen ervan vinden maar wat we zelf vinden.
Ik ben nu wel weer aan het idee gewend maar in het begin vond ik het best moeilijk.
en jullie?

groetjes marianne

Hoi,

Ik moest in het begin ook vreselijk wennen aan het feit dat ik weer zwanger was. Ik miste mijn buik wel, maar wilde nog niet direct zwanger zijn en toch ook stiekem weer wel. Op het moment dat ik zwanger was en dat ontdekte, had ik gemengde gevoelens, maar dat komt ook doordat ik zoveel bloedverlies had en dacht dat het een miskraam zou worden...Ik heb eigenlijk alleen maar positieve reacties gehad op mijn zwangerschap.....gelukkig maar. Helaas was de zwangerschap dit keer best zwaar, allerlei complicaties, maar gelukkig is ze gezond en op tijd geboren!
Zelf heb ik een duo naast elkaar gekocht op marktplaats....Je zou daar eens kunnen kijken en orienteren naar wat er allemaal is...

Heel veeel succes met zoeken!!

Groetjes Hanneke

Hoi,
ik kan je de E3 wagen van Phil and Teds van harte aanbevelen. De kinderen zitten schuine achter/onder elkaa. De wagen is niet groot, niet zwaar en heel comfortabel. Eerst ligt de baby achter de dreumes en daarna vervang je het wieg gedeelte voor de dreumes zit en de dreumes zit wordt een peuter zit. Samen kunnen de kinderen 40 kilo wegen dus je kunt er lang mee doen. Wij kochten bij phil and teds via de site een zogenaamd demomodel wat veel geld scheelde! En de wagen was echt nog helemael nieuw!
groetjes Anet

Terug
Bovenaan