Duowagen of plankje?

<p>Hoi hoe vervoeren jullie je peuter en new born? Ik heb als de baby geboren word een zoontje van 2 jaar en 11 maanden. Gebruiken jullie een duowagen of zo'n meerijdplankje? Suuuuuper bedankt voor jullie antwoorden,tips en ervaringen. </p>
 
Wij verwachten over een paar weken onze 2e. Ons zoontje is nu 20mnd. Wij hebben afgelopen weekend via marktplaats een meerijdplankje gekocht (deze zijn er ook met zitje). Een duowagen lijkt mij aan de ene kant wel handig, maar is ook weer een stuk duurder. Ons zoontje hebben wij ook nog lang in de draagdoek meegenomen, dus kan ook goed zijn dat ik straks af en toe met draagdoek & buggy onderweg ben. Moet wel zeggen dat wij gisteravond het plankje aan de kinderwagen hebben vastgemaakt en meneer er nu de hele tijd op wil staan. Vanmiddag dus een rondje gelopen achter een lege kinderwagen, meneer op het plankje met een dikke smile op zijn gezicht en ik met mijn dikke buik erachteraan :D
 
Ik heb ook een plankje met zitje in het begin vond hij het fantastisch (hij is 2,5) maar nu zit hij er zelden op want hij loopt of fiets,met loopfiets, liever
 
Hoi, ik verwacht dat je kindje van dan bijna 3 niet meer (zoveel) in een wagen zal zitten dus zou voor een meerijdplankje gaan!! 
 
Wij hebben een phil and teds duo wagen, lekker compact en zowel te gebruiken voor 1 baby, of 1 peuter, of 1 baby en 1 peuter. 
Ons oudste zoontje is nu 2 jaar en 8 maanden en ons jongste zoontje is nu 9 weken.
De jongste ligt onder het zitje van de oudste. Maar de oudste wil ook wel soms lopen, en zo in het centrum is dat niet erg. Maar als ik van huis naar het dorp loop en/of terug dan gaat hij altijd in de wagen, anders duurt de wandeling 3x zolang.
Gewoon op marktplaats gekocht.
 
Hier hebben wij toen een plankje met zitje gekocht. en hier bevalt het hartstikke goed. mijn zoontje wil er graag opzitten. een duowagen vond ik niet handig. veel te groot en mijn zoontje wou al snel zelf lopen. 
 
Wij hebben de Quinny Hubb duo aangeschaft. Hier kan een lichtbak en stoeltje op. En later een stoeltje en plankje op. Of 2 stoeltjes. Ons zoontje word 2  als z'n broertje net geboren word. Wij hebben dit gedaan voor als we een langere dag weggaan en hij moe word en Nog wilt slapen. 
 
Terug
Bovenaan