duowagen???

Hallo,

ff een vraagje. Heeft een van jullie toevallig goede ervaringen met een bepaalde duowagen of een andere oplossing voor 2 kinderen vlak achter elkaar?

Ons dochtertje is straks maximaal 17 maanden als de tweede komt, maar als ik zie hoe ze nu al stapt, wil ze dan niet meer veel in een wandelwagen. Maar natuurlijk kan ik van haar ook nog niet verwachten dat ze al hele einden gaat lopen dan. Ik heb een beetje het idee dat die duowagens voor baby en dreumes mode zijn de laatste tijd, want wat ik hoor, deden ze dat eerder minder/nooit. Ik heb wel wagens gezien die je enkel en dubbel kunt gebruiken, lijkt me dan nog wel handig. Maar ik hoor dus graag jullie ervaringen.
 
Misschien is een kiddyboard een oplossing. Zelf heb ik hem ook gebruikt en mijn zoontje was toen anderhalf en dat ging goed. Tja als je uitgebreid gaat shoppen is het niet echt praktisch. Maar voor gewoon alledaags gebruik is het de ideale oplossing.
 
Uitgebreid gaan shoppen zal toch wel niet lukken in mijn eentje met twee van die guppies... Maar die van jou kon met anderhalf op zo een kiddieboard? Dat leek mij namelijk ook een fijne oplossing, want dagjes uit doe je toch niet alleen meestal. Maar in de winkel zeiden ze dat kiddieboard vaak niet kon voor ze 2 waren....
 
Ik heb zo'n duowagen gebruikt. ze zaten achterelkaar. Vond het ideaal. Oke de oudste wilde er niet altijd in maar dan hadden we in ieder geval iets bij de hand. Was hij dan moe kon hij gewoon gaan zitten en hoefden we niet te tobben met dragen ofzo. Je loopt toch achter een wagen dus dan maar voor een paar jaar een langere. Op een gegeven moment wordt het wel zwaar met duwen maar dan is de oudste er ws aan toe om te lopen overal. Het merk weet ik niet meer maar wij hadden de goedkoopste die er was. Succes Ellen
 
Terug
Bovenaan