Duowagen

Hoi, even een vraagje voor degenen die misschien ook meer kleine kinderen hebben. Als onze tweede kleine geboren wordt, is de eerste 22 maanden, nu vraag ik me dus af of het dan nog nuttig is om een duowagen te kopen? De eerste is dan bijna twee. Wie heeft hier tips over? Groetjes, Demi
 
Tja, ik vond het wel even handig. Ik kreeg mijn 3e toen de 2e 20 maanden was. Ik heb hem wel tweedehands gekocht. Want je gebruikt hem natuurlijk niet heel lang, en ze zijn best prijzig. Je zou eens op marktplaats kunnen kijken. En als je hem zelf niet meer nodig bent, kun je hem zo weer verkopen!
 
Ik kreeg mijn tweede dochtertje, toen de eerste 15 maanden was. De oudste ging in de wandelwagen en de kleinste in de draagzak. De oudste ging steeds beter lopen, alleen kun je natuurlijk geen grote afstanden afleggen dan. Ik heb hem niet echt gemist moet ik zeggen.

gr, Ayla
 
Hoi ,

Ik vind de duo wagens groot en onhandig ik schaf straks zo'n zitje aan die je gewoon op de kinderwagen kan.
Dan kan je ook gewoon de kinderwagen die je al hebt gebruiken.

Groeten Irene
 
mijn zoon is straks 14/15 maanden als de tweede geboren wordt en wij zijn wel mensen die graag wat langer weg zijn. daarom hebben wij ervoor gekozen om een degelijke tweelingwagen van internet te halen. we vinden die tandem dingen idd ook te groot. bovendien kan je door de huif je kind niet eens zien en de oudste kan niet even lekker liggen. wij hebben nu een wagen waar beide kinderen nog in kunnen liggen. de stoeltjes kunnen alle kanten op staan. en het is een vrij hoge wagen. niet te veel bukken dus!
 
Terug
Bovenaan