duowagen

Hoihoi

Ik moet nu een duowagen aanschaffen omdat Chelsey nog net geen jaar is als de tweede er is. Ik heb er eentje gezien van topmark die ik graag wil hebben. Het is bijna dezelfde als die we nu hebben. Er staat bij dat het gewicht tot max 16 kilo is per zitje. Tot welke leeftijd is dat gemiddeld? Chelsey is van 31 okt dus ruim 5 maanden en weegt nu 5770 gram.
Ben gewoon benieuwd hoelang ik die dan ongeveer in gebruik zou kunnen hebben.
Want zodra Chelsey wat ouder is en kan lopen enzo dan gaan we de wagen die we nu hebben weer in gebruik nemen voor de tweede.
Ik hoop dat iemand een beetje weet over de gewichten en dergelijke :) en dan wel het gemiddelde ik weet dat de gewichten erg kunnen verschillen, maar Chelsey is vrij licht.

groetjes Lydia

hai Lydia,

Mijn neefje is nu 2,5 jaar, en ook altijd al een lichtgewichtje geweest. Hij weegt nu zo'n 12  kilo. Het gemiddelde ligt daar wel boven, maar voordat jouw dochtertje 15 kilo weegt, zal ze denk wel aardig kunnen stappen hoor. Of ze moet ineens heel erg hard gaan groeien.

Wij nemen trouwens geen duowagen. De baby gaat lekker in de buikdrager. Navara is daar nu zo'n beetje uitgegroeid, dus als de baby te groot wordt, is Navara alweer ruim 1,5 jaar oud. Ik zie wel hoe we het dan oplossen. Eerst maar eens kijken hoe goed ze dan kan lopen.

Nou dan weet ik in ieder geval dat ik de duowagen gewoon kan halen :)
En ja idd zon buikdrager is ook een goed idee, alleen geen optie voor mij.
Ik heb vaak al erge pijn aan mn schouders en rug en ben bang dat dat met een buikdrager alleen maar erger wordt en aangezien ik overal te voet heen moet is een duowagen voor mij geschikter :)
Wel leuk dat er hier meerdere zijn die al een kleine hebben en zo snel weer zwanger zijn :)

groetjes!

Rond de 2e verjaardag van Dean was ik uitgerekend van Lynn. We hadden een duowagen van m'n nichtje in bruikleen. Wij hebben hem 1 keer gebruikt omdat Dean veel te groot ervoor was. Hij was veel te lang en paste er eigenlijk niet in. Maar het verschil bij ons was 2 jaar, bij jullie straks 1 jaar. Ik denk dat een duowagen van topmark veel gebruikt wordt en een geschikte wagen is.

Groetjes,
Nelly.

hallo,

ik gebruik super veel de duowagen ik heb die van quinny tandem.
super wagen ik vind dat hij licht rijdt ik heb met grote wielen en bestaan nl een oudere versie met kleine wieltjes. mijn leeftijd verschil was 1x 14 maanden en nu ruim 2 jaar maar de kleine kan achterin helemaal plat en dan iets overeind en mocht hij helemaal goed kunnen zitten zet je de zwaarste achter en rijd hij nog lichter. mijn zoontje van ruim 2 en half zit er heel graag in. en mag soms ook best gewoon lopen maar is hij moe stapt gerust weer in. ik heb zelfs een poosje bij de 3e er een van ruim  3 en een van  9 maanden in gehad en dat ging prima.

succes met kiezen

Hey Meis!

ik heb die ook gekocht! en heb hem niet 1 keer gebruikt! Noa Lyn was er veel te groot voor! ze was 15 maand toen Senna geboren was en ze paste er echt niet in!
vond hem ook veel te koud voor de kleine meid, kan niet goed afgeschermd worden naar mijn idee!
maar goed dat is ieder zijn eigen ervaring denk ik, maar voor je meis kan het vast nog wel hoor!

liefs Jenny

Hey,

Ik hoor hier niet thuis maar was even aan het rondkijken.

Ik heb een happybaby-wagen. Mijn dochtertje was 18 maanden toen nummer 2 geboren werd en vond eht helemaal leuk naast de baby in de wagen.  Sam is nu 21 maanden en past er nog prima naast. Sam weegt nu ongeveer 12 /13 kilo. Ik heb voor Dani een babynestje, maar dat is erg smal. Past nog wel  maar niet zo heel erg lang meer denk ik. Dani is van 8 maart en weegt nu bijna 6 kilo. Als het nestje echt te smal is leg ik haar in de voetenzak. Verder vind  ik het een hele fijne wagen die ook bij de kap goed afsluit.

Succes met je zwangerschap en met je keuze  

Terug
Bovenaan